امام جمعه خرم آباد گفت: شیوه خدمت رسانی همه جانبه کمیته امداد به مردم و نیازمندان الگویی برای کشور‌های جهان است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، آیت الله سید احمد میرعمادی نماینده، ولی فقیه در لرستان اظهار داشت: ارزش خدمات کمیته امداد به بی منت بودن و بی تکلف بودن آن است.

وی با بیان اینکه امتیاز مهم کمیته امداد جلب اعتماد دولت، ملت و خیرین و آحاد جامعه است افزود: تا به امروز هیچ نهادی و هیچ کسی به اندازه کمیته امداد در جلب اعتماد مردم موفق نبوده که این اتفاق بسیار مهم و ارزشمندی است.

آیت الله میرعمادی با اشاره به اینکه یکی از امتیازات مهم کمیته امداد سلامت مالی و اعتقادی آن است گفت: تا به امروز هیچ گونه فساد و سوء استفاده کلان و سازماندهی شده‌ای در کمیته امداد رخ نداده که این بیانگر سلامت این نهاد است.

نماینده، ولی فقیه در استان لرستان یادآور شد: همه نیرو‌های کمیته امداد ولایت مدار و انقلابی هستند و سلامت کمیته امداد نیز به ایمان و ولایت مداری کارکنان آن است.

وی با تاکید بر اینکه معیار در خدمت رسانی کمیته امداد صرفا نیازمندی افراد است اظهار داشت: خدمات کمیته امداد فراجناحی، فراحزبی و فراگیر است و در کمک رسانی به اینکه افراد نیازمند به چه کسی رای داده اند و با چه گرایش سیاسی و چه طایفه‌ای هستند توجهی نمی‌شود.

امام جمعه خرم آباد همچنین گفت: کمیته امداد نهادی مردمی است که مشارکت مردم در آن نقش تعیین کننده‌ای دارد بطوریکه مردم ارکان اصلی کمک رسانی هستند و کمیته امداد با امانت داری و عدالت توزیع کننده آن کمک‌های مردمی است.
آیت الله میرعمادی گفت: خدمات کمیته امداد در واقع خدمات نظام جمهوری اسلامی به مردم و محرومین است که باید این خدمات بازگو شوند.
نماینده، ولی فقیه در لرستان اظهار داشت: تکریم و حفظ آبروی نیازمندان، خیرخواهی و دلسوزی در خدمت رسانی به محرومین باید بعنوان اصولی مهم در کمیته امداد مورد توجه قرار گیرد.

وی با تاکید بر اصل توانمند سازی مددجویان کمیته امداد گفت: به خودکفایی رساندن افراد نیازمند و تامین استقلال مالی مددجویان کمیته امداد باید مورد توجه قرار گیرد.

امام جمعه خرم آباد با تاکید بر اولویت بندی در نیازمندی‌های افراد نیازمند گفت: باید اولویت بندی از نیاز‌های مردم صورت گیرد و در این راستا یک اتاق فکر کارشناسی تشکیل شود تا اولویت بندی در خدمت رسانی انجام شود.

انتهای پیام/م

خدمات کمیته امداد به محرومین الگویی برای کشور‌های جهان است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.