اولین پیش رویداد گردشگری استان مرکزی

اولین پیش رویداد گردشگری استان مرکزی در دانشگاه اراک برگزار شد.

اولین پیش رویداد گردشگری استان مرکزیبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، اولین پیش رویداد گردشگری استان مرکزی با عنوان استارت آپ گردشگری استان مرکزی در دانشگاه  اراک برگزار شد.

محمدی مسئول گردشگری دانشگاه اراک و مسئول برگزاری همایش در حاشیه این همایش در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: هدف از برگزاری این پیش رویداد گردشگری آشنایی مردم با گردشگری استان و سپس جذب گردشگر برای استان مرکزی است.

محمدی افزود: این پیش رویداد با شناسایی ایده‌های برتر در زمینه گردشگری و پس از جذب سرمایه گذار و اسپانسر ارتباطی بین ایده پرداز و سرمایه گذار برقرار می‌کند تا ایده‌ها زودتر عملی شده و به مرحله اجرا برسند.

وی با اشاره به برنامه‌های انجام شده در دانشگاه اراک از جمله برگزاری تور‌های هفتگی آموزشی گردشگری، گفت: امیدواریم رویداد اصلی گردشگری در اردیبهشت ماه ۹۸ برگزار گردد تا شاهد اتفاقات خوبی در زمینه گردشگری استان باشیم.

با وجود اینکه ایران رتبه دهم جاذبه‌های باستانی و تاریخی و رتبه پنجم جاذبه‌های طبیعی را در جهان دارد و و یکی از امن‌ترین کشورهای منطقه و جهان از لحاظ امنیت برای گردشگران خارجی است اما سهم ایران از درآمدهای صنعت گردشگری در جهان کمتر از یک درصد است که رقم بسیار ناچیزی است.

اولین پیش رویداد گردشگری استان مرکزی

انتهای پیام / م

اولین استارتاپ گردشگری استان مرکزی در دانشگاه اراک برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.