پیام شهدا: نترسید و‌ناامید نباشید +عکس نوشته

صفحه مجازی ریحانه منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌اللّه خامنه‌ای عکس‌نوشته‌ای از بیانات رهبرانقلاب در دیدار دست‌اندرکاران کنگره بزرگداشت شهدای استان کرمان را منتشر کرد.

به گزارش خبرنگارحوزه اخبار داغگروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، صفحه مجازی ریحانه منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌اللّه  خامنه‌ای عکس‌نوشته‌ای از بیانات رهبرانقلاب در دیدار دست‌اندرکاران کنگره بزرگداشت شهدای استان کرمان را منتشر کرد.

در متن کامل این پست آمده است:

«رهبرانقلاب در دیدار دست‌اندرکاران کنگره بزرگداشت شهدای استان کرمان:
امروز همه‌ی تلاش دشمنان ملت ایران در #جنگ_نرم چیست؟ این است که ملّت ایران را #اندوهگین و ناامید و ترسیده و مانند این‌ها بکنند؛ پیام شهدا نقطه‌ی مقابل این است: اَلّا خَوفٌ عَلَیهِم وَ لا هُم یَحزَنون؛ خوف و حزن برداشته شده است در میدان #شهادت.
آن کسانی که میرفتند #جبهه و یک مدتی آنجا‌ها بودند، وقتی که میخواستند به محیط خانواده و شهر برگردند، محیط شهر برایشان سنگین بود یعنی واقعا برایشان فشار داشت؛ [در صورتی که]آنجا برایشان مثل #بهشت بود. جوان‌ها آنجا واقعا در زیر رگبار، زیر خمپاره، زیر ترکش لذت میبردند که این هم #خاصیت_فداکاری است، خاصیت حضور در میدان مبارزه‌ی لله و جهاد فی سبیل‌الله است. ۹۷/۱۲/۶»

پیام شهدا: نترسید و‌ناامید نباشید +عکس نوشته

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار