رئیس اداره ورزش و جوانان تربت جام:

با شعار نمی‌توان آینده روشنی برای ورزش تربت جام تصور کرد

رئیس اداره ورزش و جوانان تربت جام گفت: از قهرمانان ورزشی تربت جام تجلیل خواهد شد.

با شعار نمی‌توان آینده روشنی برای ورزش تربت جام تصور کردبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، محسن سپهری رئیس اداره ورزش و جوانان تربت جام گفت: در این همایش بیش از یکصد و ۴۰ ورزشکار در رشته‌های انفرادی و توپی تجلیل می‌شوند با شعار زدگی و دوری از عمل نمی‌توان آینده روشن برای ورزش متصور بود و بدون برنامه ریزی مناسب نمی‌توان به عمل گرایی و واقعیت‌ها بیندیشیم.

وی تصریح کرد: مراسم تجلیل از قهرمان و پیشکسوتان در سالن وحدت و ۲۵ اسفندماه اجرایی خواهد شد و از موفقیت‌های ورزش در رشته‌های توپی و انفرادی و هیات‌های فعال حضور خواهند داشت تقدیر می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان تربت جام به اهداف خود در یکسال اشاره کرد و گفت: ورزش حوزه گسترده‌ای است که هم جاذبه و دافعه دارد و تلاش کرده ایم رضایت نسبی در ورزش شهرستان حاصل گردد که برنامه‌های خوبی در حوزه‌های عمرانی، ورزش قهرمانی و جوانان پیش بینی شده که به آن چشم انداز‌ها رسیده ایم و لازم است تلاش بیشتری انجام شود تا موفقیت‌ها در ورزش در سایه فعالیت هیأت‌ها بیشتر دیده شود و فراهم آوردن نیاز بیش از ۵ هزار ورزشکار در شهرستان لازمه توسعه و اولویت‌ها در ورزش است که نمی‌شود خلق الساعه ایجاد کرد.

سپهری افزود: ورزش همگانی در کنار ورزش قهرمانی حرکت می‌کند و توسعه ورزش بخصوص ورزش همگانی که مد نظر «رهبر معظم انقلاب» است کار می‌طلبد و با شعار زدگی و دوری از عمل نمی‌توان آینده روشن برای ورزش متصور بود و بدون برنامه ریزی مناسب نمی‌توان به عمل گرایی و واقعیت‌ها بیندیشیم.

وی تصریح کرد: برای سال آینده برنامه‌های اجرایی در حوزه زیر ساخت‌ها انجام خواهد شد که پنج پروژه عمرانی (خانه جوان، سالن سقف کوتاه، زمین چمن، افتتاح سالن خیرآباد و فاز اول مجموعه ۵ هزار نفری) افتتاح خواهیم کرد که سرانه ورزشی در شهرستان را متحول خواهد کرد.

 رئیس اداره ورزش و جوانان تربت جام گفت: ورزش در شهرستان همین حالا با کمبود‌ها روبروست و باید تلاش کنیم با همین درآمد‌های خود گردان برای پیشرفت ورزش همگانی و قهرمانی روحیه نشاط و شادابی ایجاد کنیم، تصریح کرد: در سال جاری پروژه‌های متعددی در راستای استفاده بهینه از امکانات ورزشی انجام شد که راه اندازی سیستم روشنایی زمین چمن، استخر روباز و احداث پارک آبی کودکان در استخر سرپوشیده بخشی از فعالیت‌های عمرانی است که با بودجه اندک انجام شد.

سپهری به تأخیر برگزاری یادواره شهدای ورزشکار در سال جاری اشاره کرد و افزود: برگزاری یادواره شهدای ورزشکار نیازمند برنامه‌ریزی منسجم است که به عنوان یک برنامه فرهنگی شاخص در اداره ورزش و جوانان تربت جام مطرح است و این مراسم برای ابتدای سال ۹۸ برنامه‌ریزی شده است و حتما اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام//س.ج
 

برگزاری یادواره شهدای ورزشکار نیازمند برنامه‌ریزی منسجم است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.