حال و روز «روح الله زم» پس از خوردن کپسول‌های فوق سری اطلاعات ایران!

«زم» به‌شدت شهوت انتشار اخبار محرمانه برای دیده‌شدن دارد و نیروی امنیتی ایران به راحتی کپسول‌های فوق سری با اطلاعاتی واهی را به خوردش داد.

کپسول فوق سریبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،هم از جنس تبلیغات و هم از نامی که برایش انتخاب کرده بودند می‌شد فهمید که قرار است برنامه‌ای متفاوت روی آنتن برود. وقتی در ابتدای برنامه گفته شد که «این مستند را تا لحظه پایان بدون پلک‌زدن دنبال کنید چراکه شگفتی و غافلگیری بزرگی را برای شما تدارک دیده است» حدس‌ها تبدیل به یقین شد که دوباره مستنداتی از اقدامات دستگاه‌های اطلاعاتی و دستاورد‌های آن‌ها قرار است در جریان مستند «ایستگاه پایانی دروغ» پخش شود. حتی اگر گزاره «پلک نزدن» را با دقایق پرکشش مستند هم ارزیابی نکنیم، نمی‌توان از این گذشت که انبوه واکنش‌ها در شبکه‌های اجتماعی نشان‌دهنده عمق تاثیر آن بود، مستندی که به فعالیت آمدنیوز و درگیر‌کردن روح‌الله زم در یک تور اطلاعاتی پرداخت. دقایقی بعد از انتشار این مستند، کاربران شبکه‌های اجتماعی ابتدا در توئیتر از خجالت آمدنیوز درآمدند و ساعاتی بعد که روح‌الله زم تلاش کرد نشان دهد آچمز نشده و با انتشار یک ویدئو مدعی شد از قبل در جریان ساخت چنین مستندی بوده، زیر پست اینستاگرامی او آنقدر طنز و نیش و کنایه نوشتند که....

شاید بتوان گفت: مستند «ایستگاه پایانی دروغ» نسخه به‌روز شده از عملیاتی بود که در سال ۱۳۹۰ از طریق صداوسیما تحت عنوان «عملیات الماسی برای فریب» فاش شد و در آن نشان داده شد چگونه فردی با نام «محمدرضا مدحی» توانسته تا میانه سرویس جاسوسی آمریکا نفوذ و به آن‌ها خط‌دهی کند و بخشی از ضدانقلاب خارج‌نشین را با کد‌های ساختگی خود به بازی بگیرد. در آن ماجرا هم به خوبی نشان داده شد که مدحی چگونه خود را یک نیروی امنیتی سابق و یک تاجر الماس معرفی می‌کند و از همین مسیر از طریق سفارت آمریکا در بانکوک با CIA مرتبط شده و اطلاعات مهمی از درون سیستم در هم تنیده دستگاه‌های همکار علیه ایران به دست می‌آورد.

اول لیدر لشکر شکست‌خوردگان

اساسا یکی از چالش‌هایی که در ایام بعد از جنگ یا به عبارت بهتر بعد از دهه ۷۰ در سطوح بالا میان ایران و برخی کشور‌های منطقه به اضافه آمریکا و اسرائیل درگرفته و رفته‌رفته عمیق شد، درگیری جدی اطلاعاتی و امنیتی است. البته نه اینکه این چالش امنیتی مساله تازه‌ای باشد، که از همان روز‌های ابتدایی انقلاب به‌ویژه در جریان درگیری‌های بهار و تابستان ۶۰ بالا گرفت و بعدا در زمان جنگ به یک مساله منطقه‌ای تبدیل شد و بعد‌ها در جریان وقایعی، چون پرونده هسته‌ای و درگیری‌های ۷۸ و ۸۸ به اوج خود رسید. علاوه‌بر این در سال‌های اخیر و به عبارت بهتر از سال ۸۸ که همگرایی مشخصی میان دشمنان ایران از اپوزیسیون داخلی تا منافقین با سرویس‌های اطلاعاتی کشورهایی، چون عربستان سعودی، فرانسه، آمریکا و اسرائیل پدید آمده، پرده‌های جدیدی از این چالش ظاهر شده که یکی از عناصر فعال و مهم آن شبکه «آمدنیوز» با لیدری روح‌الله (نیما) زم است.

آنچنان‌که در مستند «ایستگاه پایانی دروغ» هم آمده روح‌الله زم، آمد‌نیوز را رهبر اعتراضات دی‌ماه ۱۳۹۶ می‌داند و گمان می‌کند آنچنان میان مردم جا باز کرده که می‌تواند با اشاره انگشتی حکومت ایران را براندازد. این توهم البته به گفته زم میان دیگر اپوزیسیون خارج‌نشین هم وجود دارد و آن‌ها از «فرط ناامیدی» دست به دامان زم شده‌اند تا شاید بتوانند قدم از قدم بردارند و جمهوری اسلامی را تضعیف کنند.

دوم آچمز می‌شویم!

مدتی زمان برد تا روح‌الله زم که به‌واقع نمی‌دانست چه کلاهی سرش رفته و تا چند ساعت صرفا مشغول رصد فضای مجازی و سیل بزرگی از طنز‌ها و کنایه‌های فعالان توئیتری بود، خودش را جمع و جور کند و تصمیم بگیرد. او چند ساعت بعد از انتشار مستند «ایستگاه پایانی دروغ» ویدئویی از خود منتشر و ذکر کرد این ویدئو حدود دو ماه پیش ضبط شده است. او در این کلیپ تصویری درحالی که سردرگم به نظر می‌رسد، عنوان کرد از مدت‌ها پیش می‌دانسته ماجرا از چه قرار است و لذا پیش‌دستی کرده و نیرو‌های اطلاعاتی ایران را فریب داده است؛ اما خب او در هیچ کجای این ویدئو پاسخ نمی‌دهد که ادعای امروزش را چرا همان دو ماه پیش منتشر نکرده و نقشه دستگاه‌های امنیتی ایران را برهم نزده است! روح‌الله زم اساسا توضیح هم نمی‌دهد که اگر از قبل به تور اطلاعاتی ایران پی برده است، چرا در جریان ارتباط، به یک نیروی امنیتی این همه اطلاعات داده و علاوه‌بر آن چندین و چند خبر ساختگی را گرفته و فورا منتشر کرده است!

مدیر آمد‌نیوز البته دیروز را در سکوت خبری درخصوص این ماجرا گذراند و با اینکه همچنان واکنش‌های سنگینی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی ایجاد شده بود، ترجیح داد که با انتشار اخبار متعدد وانمود کند که آب از آب تکان نخورده است!

سوم کپسول فوق فوق فوق فوق سری!

پروژه آمدنیوز بعد از وقایع دی‌ماه و آن موج‌سواری تمام‌عیاری که روح‌الله زم روی اعتراضات مردمی انجام داد، جدی‌تر از قبل در دستور کار دستگاه‌های اطلاعاتی کشور قرار می‌گیرد و نهایتا کار به جایی ختم می‌شود که نیرو‌های اطلاعاتی و امنیتی کشور موفق می‌شوند به سیستم پیچیده‌ای که از طریق سرویس‌های جاسوسی برخی کشور‌ها از جمله فرانسه برای زم تدارک دیده شده، نفوذ کنند و به عبارتی هم به زم خط‌دهی کرده و هم اطلاعات دقیقی از وی دریافت کنند. از این رو بی‌راه نیست که شاه‌بیت مستند «ایستگاه پایانی دروغ» تخلیه اطلاعاتی زم و توضیحات وی درخصوص بی‌سامانی و پریشانی اپوزیسیون خارج‌نشین کشور تعریف شود.

در مستند یادشده، نشان داده می‌شود یک نیروی امنیتی چگونه از داخل ایران و از طریق نرم‌افزار واتس‌آپ می‌تواند به نزدیک‌ترین و معتبرترین همکار زم تبدیل شود، به راحتی به آمدنیوز اطلاعات سراسر واهی بخوراند و کاری کند که او همه آن‌ها را با شعف منتشر کرده و تحلیل کند، اتفاقی که نشان می‌‎‌دهد زم هم به‌شدت شهوت انتشار اخبار محرمانه برای دیده‌شدن دارد و توامان آنقدر هم سطحی است که حاضر نیست درباره اخبار رسیده، قدری فکر و تحقیق کند تا به حداقل‌هایی از صحت خبر دست یابد. برای مثال انتشار خبری درباره ممنوع‌شدن حضور تور‌های گردشگری در کویر‌های ایران که از اساس ساختگی و بی‌پایه بود و همزمان تعداد زیادی از گردشگران در همین کویر‌ها مشغول سیاحت بودند، به‌خوبی مشخص کرد زم برای مخاطبان خود هیچ فهم و عقلی قائل نیست و تا چه حد به دروغگویی عادت کرده است.

چهارم چهره واقعی اپوزیسیون‌های خارج‌نشین

نیروی زبده اطلاعاتی تک‌تک جملات ساختگی خود را تحت عنوان خبر «فوق‌سری» به روح‌الله زم غالب می‌کند و زم نیز نه‌تن‌ها در چندین پست آن‌ها را منتشر می‌کند که در قبال این همکاری نزدیک متناوبا گزارش تعامل خود با افرادی، چون امیرعباس فخرآور، رضا پهلوی، مسیح علی‌نژاد و... را ریز به ریز بیان می‌کند. اطلاعات بیان شده از زبان روح‌الله زم و تصاویری که عباس فخرآور برای او فرستاده گویای مختصات مهمی از وضعیت امروز ضدانقلاب خارج‌نشین است. روح‌الله زم در بخشی از این مستند درباره امیرعباس فخرآور صحبت می‌کند و می‌گوید این عنصر وابسته به سازمان سیا چقدر میان ضدانقلاب خارج‌نشین منفور است و هیچ‌کس حاضر نیست با وی تعاملی داشته باشد. زم در توصیف تلاش‌های مکرر فخرآور برای همکاری با آمدنیوز، او را «سیریش» و «زیگیل» خطاب کرده و می‌گوید در خارج از کشور فخرآور به «هرزه سیاسی» مشهور شده است. نفر بعدی، اما رضا پهلوی است؛ کسی که در بخش‌هایی از مستند، سوژه شده و حتی اطلاعات ریزی از زندگی شخصی وی نیز ذکر می‌شود. جالب توجه اینجاست که توضیحات زم و فخرآور درمورد رضا پهلوی اشتراک زیادی دارد و همین هم مشخص می‌کند که جایگاه رضا پهلوی میان ضدانقلاب تا چه حد دم‌دستی و اندک است، چنان‌که زم از درون خانه پهلوی‌ها روایت می‌کند که شاهزاده! شب‌ها درحالی که توهم حضور در ایران دارد در خانه خود راه می‌رود و تصور می‌کند در حال سان دیدن از ارتش ایران است! فخرآور نیز خاطره‌ای را از کنگره آمریکا و دیدار اعضای کنگره مطرح می‌کند و می‌گوید نمایندگان و سناتور‌های آمریکایی هیچ‌کدام‌شان نه رضا پهلوی را می‌شناختند و نه حاضر بودند به او توجه کنند. زم در این مستند توضیحاتی را هم درمورد بنی‌صدر و چند تن دیگر از ضد انقلاب می‌دهد و به عبارتی پنبه آن‌ها را هم می‌زند و توضیح می‌دهد که اتصال‌شان به کجا رسیده و چگونه با وجود حمایت‌های گسترده فرانسه، آمریکا و... راه به جایی نبرده‌اند. حالا البته باید منتظر بود و واکنش‌های آن‌ها را هم دید، باید دید فخرآور، رضا پهلوی و دیگر نیرو‌های به‌اصطلاح حرفه‌ای! ضدانقلاب چه جوابی برای هواداران خود دارند و بعد از این آیا می‌توانند باز هم امیدوارانه حمایت‌های غرب را برای براندازی ایران جلب کنند!

منبع:فرهیختگان

انتهای پیام/

نگاهی به وضعیت شرم‌آوری که نیما زم در آن قرار گرفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۵:۰۷ ۲۶ مهر ۱۳۹۸
خداقوت سپاه پاسداران انقلاب
الحمدلله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۴ ۲۶ مهر ۱۳۹۸
خدا رو شکر که با گرفتن روح الله رم تمام جاسوسای توی حکومت معلوم میشن
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۰:۵۵ ۲۴ مهر ۱۳۹۸
خدایا عاقبت همه رو بخیر کن ،اونطوری که خودت صلاح میدونی
اینجا هرکس باتوجه به منافع خودش نظر میده
سپاسگذارم معبود من
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۰ ۲۲ مهر ۱۳۹۸
دمتون گرم داداشهای گمنامم بهتون میبالم که این وطن فروشاروجمع میکنید
Iran (Islamic Republic of)
حمید صدریان
۱۴:۲۳ ۲۲ مهر ۱۳۹۸
باسلام این بار زم دستگیر شد انشاالله فرح و رضا پهلوی گرفتار شوند
Iran (Islamic Republic of)
معلم
۱۴:۱۸ ۲۲ مهر ۱۳۹۸
افرین به بچه های سپاه .دمتون گرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۲ ۱۴ شهريور ۱۳۹۸
شیرمادرتان حلالتان که این کذابو به سزای اعمالش رسوندین
France
علی
۲۳:۴۹ ۲۴ اسفند ۱۳۹۷
از همون روزی که این کانال اومد کاملا مشخص بود همه خبرهاش دروغه،ولی خب انتقادی دارم،چرا باید بذاریم یه همچین نادانی 1400 نفر عضو بگیره؟چرا هیچ کانالی واسه روشنگری مردم و مبارزه با زم درست نشد همون اول؟چرا یه بی بته و یه آدم بی سر و پا مثل زم انقدر باید گنده بشه؟!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۶ ۲۴ اسفند ۱۳۹۷
درود به سربازان گمنام امام زمان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۹ ۲۱ اسفند ۱۳۹۷
دردوبلای بچه های زحمتکش اطلاعات بخوره توسر دشمنان اسلام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۹ ۲۱ اسفند ۱۳۹۷
ننگ بر زم
Iran (Islamic Republic of)
سیدفردین
۱۹:۳۷ ۱۷ اسفند ۱۳۹۷
شیرمادرتان حلالتان.این دم عیدی،الحق عیدی خوبی گرفتیم.اگرممکن باشد،یک نسخه ازفیلم رابه رایگان تاکیدمیکنم به رایگان به آقایان ترامپ.مکرون.ترزمی.نتانیاهو.جان بولتون.پمپایو و بن سلمان بفرستید.اون متن آخرفیلم که میگه این است سرویس ضداطلاعات ایران راهم ترجمه کنید.
ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۱ ۱۷ اسفند ۱۳۹۷
حق همیشه پیروز است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۷ ۱۷ اسفند ۱۳۹۷
هر دم از این باغ بری میرسد
Iran (Islamic Republic of)
تقی
۰۹:۱۱ ۱۵ اسفند ۱۳۹۷
حرفای رجوی را گوش کنی صدتا تاکامل تضاد دیالکتیک هست همان چهار اصا سوسیالیست تو تبین جهانش هدف وسیله را توجیه میکنه اصل سوسیالیسته برا رسیدن به هدف هر جنایتی میشود کرد جاسوس صدام شد لشکر صدام شد جاسوس اسرتیل امریکا شد نوکر عربستلن شد نوکر فرانسه شد ......
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۹:۰۸ ۱۵ اسفند ۱۳۹۷
من از کارگردان فیلم نیمزوز تقاضا دارم از مستندات جدا شده ها از داخل اشرف فیلم سینمایی بسازد به اسم قلعه اشرف تا ماهیتت این جیر خوران صدام عربستان امریکا و اسراییل مشخص بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۵ ۱۵ اسفند ۱۳۹۷
به این وطن فروش های خائن توجه نکنید
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۰۹:۰۳ ۱۵ اسفند ۱۳۹۷
به نظر من سازمان اطلاعات ایران باید مصاحبه همه جدا شده از سازمان منافقین را یک جا جمع کنه چون ماهیت جاسوسی و خود فروشی این سازمان مشخص میشود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۰ ۱۵ اسفند ۱۳۹۷
سازمان منافقینم با افشاگری افراد جدا شده از سازمان حکومت کردن انها را نشان میدهد طوری که افراد موبایل و اینترنت ندیده بودن و دیوار اهنی سوسیالیستی بین اعصای خود میکشن وهمه باید برده رجوی باشن...دقیقا نشان داد که این سازمان حکومت کردنش شبیه اتحاد شوروی سابق است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۴ ۱۵ اسفند ۱۳۹۷
باجمله پایانی مستند خیلی کیف کردم.این است اقتدار اطلاعات جمهوری اسلامی ایران.فوقالعاده بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۱ ۱۴ اسفند ۱۳۹۷
اینها کسانی هستند که برای چیزهای خیلی بی ارزش ، شرافت خود و کشور و مردم خود را چوب حراج می زنند خود فروش هایی مثل زم و شریعتمداری و امیرعباس فخرآور، رضا پهلوی، مسیح علی‌نژاد وووو که تنها هنرشان جاسوسی و دریوزگی و دروغ پردازی و ووو برای دشمنان ملت ایران است و جز شرارت و خباثت هیچ چیز بارشون نیست و وجودشان در کشور هم جز دردسر هیچ سودی برای مردم ایران ندارند نه تخصص بدرد بخوری دارند نه در زمینة علمی چیز قابل ارائه ای دارند و اگر داشته باشند هم قطعاً در خدمت اربابان خود خواهند گذاشت نه در جهت خدمت به مردم ، اما بدانند که انتهای راهشان جز ذلت و خواری در دنیا و آتش جهنم در آخرت نخواهد بود و این عاقبت کار همة کسانی است که با حق در افتاده اند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۰ ۱۴ اسفند ۱۳۹۷
چه حالی داد وقتی مستند رو دیدم دمتون گرم
تو جاهای دیگه ام اینجوری کار کنید عالیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۵ ۱۴ اسفند ۱۳۹۷
افرادی که چنین ابزار دیگران می شوند قطعا لحظاتی را با به به دیگران خوش میگذرانند زمانی که تاریخ مصرف بگذرد درآنوقت بایستی با اختلالات افسردگی تاآخرعمرروزگار رابگذرانند.ازبنده کمترین این نصیحت رابشنوید.
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۳:۰۸ ۱۴ اسفند ۱۳۹۷
.الان احساس میکنم زم پیش خودش فکر میکنه که خیلی مهمه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۲ ۱۴ اسفند ۱۳۹۷
من اگه جای زم بودم خودم رو با اسید از صفحه گردون روزگار محو میکردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۹ ۱۴ اسفند ۱۳۹۷
نباید به این زودی لو می دادید هنوز میشد ازش اطلاعات را در اورد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۸ ۱۴ اسفند ۱۳۹۷
مرسی بچه های گمنان امام زمان عج.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۰ ۱۴ اسفند ۱۳۹۷
روح الله زم تاريخ مصرفش گذشته
Iran (Islamic Republic of)
احمدی
۱۰:۲۹ ۱۴ اسفند ۱۳۹۷
همچین ساده هم به دام نمی افتن که یکی از دوستان گفته ساده به دام افتاد!!! اینها از سایه خودشونم میترسن و خودشون بین خودشون با همدیگه خوب نیستن و برای همدیگه میزنن !! چون میخوان سعی کنن بهتر از اون یکی وطن فروش باشن !! و اطلاعات باید انقدر قوی باشه که از دهها فیلتر (اعتماد سازی و...) عبور کنن تا طرف(مثل زم) اعتماد کنه ا واقعا دم اطلاعات گرم ببینسد چنان این کار را کرد و اعتمادشو جلب کرد که حتی براش دیکته کنن و اونم بنویسه !! آخرشم که زم به میو میو افتاد و البته به نظرمباید واق واق میکرد !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۷ ۱۴ اسفند ۱۳۹۷
ممنون از زحمات همه کسانی که برای اعتلای مملکت زحمت میکشند
Iran (Islamic Republic of)
حسینی گلپایگان
۰۸:۳۱ ۱۴ اسفند ۱۳۹۷
ننگ بر وطن فروش
ما از اول این ها را ننگ می دانستیم
کار خدا بود که رسوایشان کند برای کسانی که بصیرت نداشتند
Iran (Islamic Republic of)
bm
۰۸:۰۶ ۱۴ اسفند ۱۳۹۷
اینها که از رو نمیرن .. بالاخره از یه دَرب دیگه درمیاد..
Iran (Islamic Republic of)
ali
۰۸:۰۵ ۱۴ اسفند ۱۳۹۷
اونجایی که اسم بیابونا رو میگفت ازخنده پوکیدم خداوکیلی حیلی وقت بود اینجوری نخندیده بودم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۶ ۱۴ اسفند ۱۳۹۷
درود بر دلاورمردان بزرگ ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۸ ۱۴ اسفند ۱۳۹۷
دم بچه های اطلاعاتی گرم.خداقوت به سربازان گمنام امام زمان.خداوند دشمنان ما را نادان آفریده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۰ ۱۴ اسفند ۱۳۹۷
خداوندسربازن امام زمان راحفظ گنه توراخدااین مفسدای اقتصاد داخلی را هم حالی بدیدازنوع گوشمالی دمتون گرم
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۰۰:۱۵ ۱۴ اسفند ۱۳۹۷
عااااااالی بود دست مریزاد
Sweden
ناشناس
۰۰:۱۴ ۱۴ اسفند ۱۳۹۷
شما به روح الله زم میگویید اپوزیسیون؟بیشتر مردم از روز اول میدونستند که داستان سر هم میکنه من و خیلی های دیگر از روز اول بهش مشکوک بودیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۷ ۱۳ اسفند ۱۳۹۷
دمتون گرم بچه های ایران شیر مادر حلالتون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۶ ۱۳ اسفند ۱۳۹۷
خداوند ایران اسلامی راازشر ا نادانان و ازخدا بی خبران را نجات دهد.وگوش وچشم افرادی که وقت برای شنیدن مزخرفات ارازلی همچون زم میگذارند بازکند.وبصیرت نصیبشان گردد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۲ ۱۳ اسفند ۱۳۹۷
درسته که نباید دشمن رو دست کم گرفت اما انصافا دشمنان نظام خیلی نادان تشریف دارند و نادان تر از اونها غربیها و صهیونیستهایی هستند که به یه عده اپوزوسیون منفور بها میدن برای سرنگونی نظام جمهوری اسلامی، امیدوارم این مستند رو همه ملت ایران ببینن، شاید با دیدن این مستند اون عده اندکی که فریب امثال شبکه هایی مثل آمد نیوز رو خوردند به دامن نظام جمهوری اسلامی ایران برگردند.و تشکر ویژه از سربازای بی ادعا و ولایت مدار امنیتیمون که مثل همیشه کارشون رو بی عیب و نقص اتجام میدن. خدا پشت و پناهتون، یا حق
United States of America
مجید
۲۳:۳۱ ۱۳ اسفند ۱۳۹۷
نباید بسادگی فکر کنیم که دشمنان ما از نادان ها هستند نه خیر انها پشتوانه هایی بمثل سیا موساد ام ای 6 و سازمان اطلاعات و جاسوسی فرانسه دارند .
ما باید به این سربازهای امام زمان افتخار بکنیم که توانستند در لایه های امنتی این ابر سازمانهاجاسوسی چنان نفوذ بکنند که ما انها را از نادان ها حساب بکنیم .
دست تک تک شما سربازان امام زمان را می بوسم و به وجودتان افتخار میکنم .
اجرتان با الله سبحان تعالی
Iran (Islamic Republic of)
عباسی
۲۳:۲۵ ۱۳ اسفند ۱۳۹۷
باجمله پایانی مستند خیلی کیف کردم.این است اقتدار اطلاعات جمهوری اسلامی ایران.فوقالعاده بود
Germany
نوران
۲۳:۱۱ ۱۳ اسفند ۱۳۹۷
به امید خبرهای خوش دیگر. عزیران وحافظان امنیت همیشع پبروز باشید.
Canada
ناشناس
۲۳:۰۸ ۱۳ اسفند ۱۳۹۷
از این بزرگوران اطلاعاتی عاجزانه میخواهم که وارد فساد اقتصادی شوید و برای همیشه ریشه فساد .اختلاس .احتکار .حقوق نجومی .نور چشمی .پارتی بازی را بخشکانید ..شما ها که سرورید و کار بلد .اگر مشکلات اقتصادی مردم که ناشی از عدم شفاف سازی که منجر به فساد اقتصادی میشه را افشا و ریشه کن کنید .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۸ ۱۴ اسفند ۱۳۹۷
نباید به این زم اهمیت داد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۴ ۱۳ اسفند ۱۳۹۷
درود وسلام وتبریک به برادران تیز هوشم در وزارت اطلاعات دستتان را از دور می بوسم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۶ ۱۴ اسفند ۱۳۹۷
اشتباه منفی دادم منم دستان شما رو میبوسم.درود بر سربازان گمنام
Canada
ناشناس
۲۲:۵۸ ۱۳ اسفند ۱۳۹۷
اگر فیلم هالیوودی در مورد عاقبت جاسوس ها میدیدند .این کلاه گشاد سرشون نمیرفت و وارد این بازی توهم زا نمیشدند .اصولا اینجور وطن فروشها به چیزی معتقد نیستند .نه اخلاق .نه دین .نه مرام .نه انصاف .فرصت طلب اند .فقط بفکر سلطان شدن به حساب مردم و اشوب کشور ند ِممنون که سیرت کثیف شون که شبیه صورت زشت شون است بر ملا کردید .واقعا که
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۱ ۱۳ اسفند ۱۳۹۷
خیلی هم خوب کلي خنديديم به اين نادان
Iran (Islamic Republic of)
aghamoallem1353
۲۲:۴۴ ۱۳ اسفند ۱۳۹۷
سلام.....همه این فیلم یه طرف اون جاییکه میگه ((((((میوووووووو !!!!!!!!! )))))
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۶ ۱۳ اسفند ۱۳۹۷
لعنت بر هر چی وطن فروش... بشمار
Iran (Islamic Republic of)
محمدعلی
۲۲:۱۲ ۱۳ اسفند ۱۳۹۷
دشمنان نادانند واقعا
Iran (Islamic Republic of)
عباس
۲۱:۵۸ ۱۳ اسفند ۱۳۹۷
ممنونیم، با یقین بیشتری را همان را در پشتیبانی ولایت ادامه میدهیم.سرتان سلامت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۵ ۱۳ اسفند ۱۳۹۷
خدا کنه زودتر بمیری تا راحت شی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۵ ۱۳ اسفند ۱۳۹۷
من حماقت این زم را کاری ندارم چون این دونفر معلومه وضعشان ، من خندهام از سرویس اطلاعات فرانسه و... دیگه است که اونها چه نادان هایی هستند که گوش و چشمشونو دادن دست این ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۳ ۱۳ اسفند ۱۳۹۷
افرین بر این همه اشراف اطلاعاتی و توان نفوذ در این شبکه های معاند خدا حفظ کند این سربازان امام زمان را /////////////
Canada
ناشناس
۲۰:۳۲ ۱۳ اسفند ۱۳۹۷
این مزدوران اجاره ای را کانالهای معاند و مبتذل من و تو و بی بی سی و امثالم بهشون پر و بال داده .جاهل ها و نادان ها هم باور کنند .هیچ کس بهشون اعتماد نمیکنند .هیچ کشوری .حتی کشورهایی که جاسوس شون هستند .چونکه میگویند ما را هم میفروشند .همانطور که کشورشان را فروختند .کلاه بزرگی سرشان رفته .پیشمان هستند .ولی راه بدون برگشت رفته اند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۳ ۱۳ اسفند ۱۳۹۷
ینی اینا واقعا همینقد عقل دارن؟!
اپوزیسیون اینان؟
من خورشیدم؟!
من از مقامات بالای ایران میشم؟!
Netherlands
هادی
۲۰:۱۸ ۱۳ اسفند ۱۳۹۷
احمد سوم تا بی بی سی هم رفت این کانالها ی ضد ایران رو پست ترین و نادان ترین آدمها مثل مسیح علی نژاد وزم ها و پهلوی ومامانش که نوکر آمریکا هستن میگردونن.وتو آمریکا دنبال خبر های چرت هستند که پول دریافت کنن .کلی خندیدم اونجایی که میگه این کوروش دوم خیلی ترکانده
Netherlands
هادی
۲۰:۱۸ ۱۳ اسفند ۱۳۹۷
کلی خندیدم اونجایی که میگه این کوروش دوم خیلی ترکانده
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۹:۵۴ ۱۳ اسفند ۱۳۹۷
دستتان درد نکند ادامه بدهید انشاالله پیروزی با ما است......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۹ ۱۳ اسفند ۱۳۹۷
اگه اطلاعات به وضع مفسدان بانکی و گران فروشان و ... که مردم ایران رو بیچاره کردند ورود کنه و مثل این مستند ازشون تهیه کنه و پخش کنه چی می شه؟

عالي ميشه عالييييييييييييييييييييييييي
Iran (Islamic Republic of)
مجتبي
۲۱:۴۸ ۱۳ اسفند ۱۳۹۷
مملكتي كه مردمش بجاي توليد وواردكردن پولشون به چرخهءتوليدواقتصاد ترجيح ميدن پولاشونو توسپرده بانكي بخوابونن وبانكا روتبديل به بنگاه كنن يا دنبال دلالي وخريدوفروش دلاروطلا اونم توي بازارهاي كاذب وسمي باشن يا دنبال پيش خريدماشينهاي بنجل واميدبراي فروختن اونا به دلالها براي سود بردن باشن مردمي كه به بانكهاي رباخوار التماس ميكنن تاوامهايي باسود ٢٠درصد بگيرن مردمي كه تا گوشت گرون ميشه مرغ گرون ميشه هجوم ميارن تا بيشتربخرن تا مثلا كمترضرركنن اين مردم خودشون اختلاسگرپرور دلال پرور احتكارگرپرور هستن وتاروزي كه اين مردم بااين سيستم پيش برن اگرهمهء اختلاسگرها ودلالهاواحتكارگرها رو اطلاعات شناسايي ودستگيركنه بازهم بااين سيستم اختلاسها ودلالي ها واحتكارها توسط افراد ديگه اي انجام خواهد شد
به اميدروزي كه ما مردم خودمون يادبگيريم كه چجور اقتصاد مملكتمون روازراه درستش بچرخونيم خودمون يادبگيريم چجور پول دربياريم وخرج كنيم
Iran (Islamic Republic of)
اهل لردگان
۲۲:۳۴ ۱۳ اسفند ۱۳۹۷
خدا کنه ورود کنه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۱ ۱۴ اسفند ۱۳۹۷
درود بر بچه هاي اطلاعات ايران زمين
Netherlands
حامد
۱۹:۴۲ ۱۳ اسفند ۱۳۹۷
سلام. قسمت دوم مستند عالی بود. نشون داد باباشم که مظلوم نمایی میکرده هم دست پسر بوده. دم اطلاعات گرم افتخار مایید.
Pakistan
ناشناس
۱۹:۳۱ ۱۳ اسفند ۱۳۹۷
خیلیییی با حال بود هزار ماشاالله به اطلاعات ایران و سربازان ولایت
Canada
ناشناس
۱۹:۲۷ ۱۳ اسفند ۱۳۹۷
در قران امده مکر میکنند ولی به پای مکر الله نمیرسد .این افراد چونکه به هیچی نه اخلاق .نه دین .نه مرام .نه جوانمردی وووو معتقد نیستند .خیلی سریع به دام میافتند و توخالی اند .فقط قول و قرارها باعث توهم شون شده .باورم نمیشه کسی حاصر بشه به چرندیات و مزخرافات این گرگ های دریده در لباس میش گوش دهد ..خودشون را سرکار گذاشته اند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۷ ۱۳ اسفند ۱۳۹۷
دمشون گرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۴ ۱۳ اسفند ۱۳۹۷
با اشد مجازات باید با اینا برخورد شه
Iran (Islamic Republic of)
سجاد
۱۸:۱۰ ۱۳ اسفند ۱۳۹۷
شکر خداوندی را که دشمنان این انقلالب الهی را از ابلهان قرارداد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۷ ۱۳ اسفند ۱۳۹۷
شرم بر دروغگو
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۷:۰۷ ۱۳ اسفند ۱۳۹۷
بسيار مستند جالب و به موقعی بود
Iran (Islamic Republic of)
خشنود
۱۷:۰۳ ۱۳ اسفند ۱۳۹۷
سزاوار است این نام :سربازان گمنام امام زمان (عج) علمدار کربلا حضرت اباالفضل العباس (س)

نگهدارتان

ای گل های سرسبد انقلاب ای کوه های استوار وای فخر کشورم ایران خداقوت....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۶ ۱۳ اسفند ۱۳۹۷
واقعا از این مستند لذت بردیم و حتی خیلی مطالب مفیدی راجب به این سایت هایی مانند آمد نیوز یاد گرفتیم، متشکریم از اطلاعات عزیز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۵ ۱۳ اسفند ۱۳۹۷
خدا هیچ پدریو نگران بچش نکنه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۹ ۱۳ اسفند ۱۳۹۷
تا ببینیم بچه‌ طرف چه جور موجودی باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۰ ۱۳ اسفند ۱۳۹۷
یعنی از ماجرا خبر داشتی؟
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۶:۳۷ ۱۳ اسفند ۱۳۹۷
وای تا حالا اینقدر حال نکرده بودم

راستی حالا کجا رو داره ؟
-
ناشناس
۱۶:۳۵ ۱۳ اسفند ۱۳۹۷
آدم شکست عشقی بخوره....اما اینطوری ضایع نشه... برادرای اطلاعاتی، جیگرمون حال اومد به جان خودم اگر یه فکری هم به حال مفسدای داخل بکنید و اوضاع رو سروسامون بدین، ایران میشه بهشت.
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۶:۱۳ ۱۳ اسفند ۱۳۹۷
باسلام خداوند حافظ ونگهدار کلیه خادمین به نظام مقدسمان بوده هست وخواهد بود.
افتخار میکنم بداشتن چنین سربازان گمنام امام زمان که اجازه تنفس به جنایتکاران را نمیدهد. با آرزوی توفیقات روزافزون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۶ ۱۳ اسفند ۱۳۹۷
خدا به این زم عقل بده
Iran (Islamic Republic of)
هاشم
۱۶:۰۶ ۱۳ اسفند ۱۳۹۷
دمتون گرم..... جیگرم حال اومد... اینقدر خندیدم که دل درد گرفتم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۹ ۱۳ اسفند ۱۳۹۷
مرگ بر ظالمین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۵ ۱۳ اسفند ۱۳۹۷
خدا دشمنان را نادان آفریده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۵ ۱۳ اسفند ۱۳۹۷
قطعاً الان تو فکره چطوری این گندی که زده روفوش کنه
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا
۱۵:۱۲ ۱۳ اسفند ۱۳۹۷
بدبخت میگه از قبل خبر داشته..اگه خبر داشتیو این حرفارو زدیو و اون چیزارو گفتیو که دیگه خیلی نادانی روح ا.. زم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۸ ۱۳ اسفند ۱۳۹۷
این بابا دیوانه است
حیف که واسش ادم وقت بزاره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۷ ۱۳ اسفند ۱۳۹۷
حتما معتاد میشه....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۴ ۱۳ اسفند ۱۳۹۷
ننگ بر همه کسانی که علیه امنیت کشورشون تلاش می کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۱ ۱۳ اسفند ۱۳۹۷
خدا شفایش بده
United States of America
ناشناس
۱۰:۵۲ ۱۳ اسفند ۱۳۹۷
خدا شفاش بده اينم مريضه بنده خدا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۴ ۱۳ اسفند ۱۳۹۷
احمد سوممممممممممممم خخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۰ ۱۳ اسفند ۱۳۹۷
طفلي الان حال و روزش ديدنيه بعد از بلايي که سرش اومده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۸ ۱۳ اسفند ۱۳۹۷
هرکس ديگه جاي اين بود الان تو افق محو شده بود