متخصصین در ایام عید به بیمارستان نایین می آیند

رئیس بیمارستان حشمتیه نایین از حضور متخصصین طب اورژانس در این بیمارستان خبر داد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، دکتر محمدهادی فرح زادی رئیس بیمارستان حشمتیه نایین گفت: ایام نوروز، علاوه بر حضور متخصصین داخلی، قلب، زنان و زایمان، رادیولوژی، جراحی و ارتوپدی، متخصصین طب اورژانس و داخلی نیز در درمانگاه اورژانس بیمارستان حشمتیه حضور دارند.

 
رئیس بیمارستان حشمتیه گفت: بر اساس آمار‌های دریافتی از سال‌های گذشته، در طول سال ۹۷ کمیته‌هایی با هدف تامین تجهیزات پزشکی، دارویی، نیروی انسانی و... تشکیل شده است که در ایام تعطیلات، خدمت رسانی به مراجعه کنندگان به نحو احسن ارائه شود.
 
وی با اشاره به بازخورد و بازتاب مثبت حضور متخصصین داخلی در درمانگاه اورژانس در تعطیلات ۹۷ و رضایت شهروندان در این خصوص بیان نمود: نوروز ۹۸ علاوه بر حضور متخصصین داخلی در روز‌های تعطیل از سه متخصص طب اورژانس نیز در بیمارستان نائین بهره میگیریم.
 
فرح زادی در ادامه از اضافه شدن متخصص نورولوژی (داخلی اعصاب) برای درمان و ویزیت مشکلات مغز و اعصاب، خونریزی، سکته مغزی که متاسفانه از شایع‌ترین بیماری‌های این روز‌ها است از دوماه گذشته به شبکه درمان بیمارستان حشمتیه خبر داد.
 
وی به پیگیری‌های معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی جهت اضافه شدن متخصص قلب و عروق، افزایش فضای فیزیکی درمانگاه اورژانس از ۶ تخت به ۱۵ تخت توسط خیرین محترم و افزایش فضای سالن انتظار بیمارستان اشاره نمود.
 
رئیس بیمارستان حشمتیه نایین در پایان گفت: تدابیر ویژه‌ای در ستاد نوروزی با همکاری و نظارت دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و فرمانداری شهرستان جهت تامین نیروی انسانی، تخت بستری، تجهیزات بیمارستانی و دارویی برای تعطیلات نوروز ۹۸ در بیمارستان حشمتیه شهرستان نائین اتخاذ شده است. 
 
انتهای پیام/م 
 

حضور متخصصین بیمارستان حشمتیه نایین در ایام عید

برچسب ها: علوم پزشکی ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.