رونمایی از پوستر نخستین دوره مسابقات کشوری "جام اکسین" در اهواز

در مراسمی با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از پوستر نخستین دوره مسابقات کشوری بازی‌های رایانه‌ای با نام "جام اکسین" رونمایی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد جوروند، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در مراسم رونمایی از پوستر نخستین دوره مسابقات کشوری بازی‌های رایانه‌ای با نام "جام اکسین" گفت: جام بزرگ اکسین از ١٥ تا ١٩ اسفند ماه به مدت ۵ شب در جاده ساحلی اهواز برگزار خواهد شد.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را ایجاد روحیه نشاط در جامعه عنوان و اظهار کرد: این مسابقات با حضور گیمر‌های فعال در سطح کشور و در قالب برنامه‌های هفته فرهنگی استان طراحی و برگزار می‌شود.

جوروند تصریح کرد: بازی‌های PS٤ و FIFA ١٩ بازی‌های مورد نظر جهت انجام این مسابقه ملی هستند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با اشاره به بخش جنبی این مسابقات اذعان داشت: در بخش جنبی این مسابقه، کارگاه آموزشی با موضوع عواقب بازی‌های غیر مجاز با هدف نشان دادن آثار مخرب این دسته از نرم‌افزار‌ها بر کودکان و نوجوانان و همچنین اجرای موسیقی اقوام برگزار خواهد شد.

این مقام مسئول بیان کرد: اولین دوره مسابقات کشوری بازی‌های رایانه‌ای با عنوان "جام اکسین" به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و همکاری اداره کل فناوری و اطلاعات استانداری خوزستان و بخش خصوصی در استان خوزستان برگزار می‌شود.

در پایان به پاس رشادت‌های دلیرمردانه سردار فریدون غلامی از جانبازان قطع نخاعی استان خوزستان مراسم رونمایی از پوستر نخستین دوره مسابقات کشوری بازی‌های رایانه‌ای با عنوان جام اکسین با حضور وی انجام شد.

انتهای پیام/گ

رونمایی از پوستر "جام اکسین"

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.