پیامک‌های دریافتی ۹۷/۱۲/۱۳

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، شما می‌توانید با مراجعه به این بخش از نحوه پیگیری سوژه‌های ارسالی خود به سامانه‌های پیامکی ۱۰۰۰۱۹۱۵ (مجله خبری شبکه یک سیما) و ۳۰۰۰۲۳۹۴ (با خبرنگاران جوان شبکه خبر سیما) مطلع شوید.

 

 

 


از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ سیزدهم اسفند ماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.


 

4170...0918: من از ایلام شهرستان ایوان مادرم درخواست وام گاوداری به مبلغ20 میلیون قرار شد بهش بدن دو ساله از کمیته امداد ولی الان جوابش کردند.

 

6505...0915: چرا گفتند تا آخر سال برای مددجویان کمیته امام دو بار سبد کالا اعلام می شود یک دهه فجر یکی تا آخر سال نشد لطفا پیگیری کنید.

 

0548...0935: بعد از پنج ماه از مهر 97 اضافه كار معلمان پرداخت نشده است. لطفا پيكيري فرماييد. باتشكر.

 

7203...0916: ۱۵ ساله که به صورت قراردادی در بیمارستان دولتی شهدا ایذه استان خوزستان بهیار هستم و شبانه روز خدمت می کنم متاسفانه استخدام نمی کنند، باتشکر فراوان

 

8963...0919:نیروی آزاد آموزش و پرورش هستم ده سال سابقه تدریس دارم بیمه نداریم با حداقل حق الزحمه داریم تدریس می کنیم نه آموزش پرورش نه دولت نه مجلس فکری به حال ما نکردند.

 

3849...0939: ما دانشجوی کارشناسی دانشگاه فنی تفت یزد هستیم بعد از یک ماه رفتن سرکلاس حالا دانشگاه میگه باید شما یا شبانه بخوانید یا از نو کنکور بدید. گفتند سازمان سنجش گفته است که ما پنج نفر که ازبندرعباس آمده ایم شامل می شود.

 

6515...0917: مشکلی بین بنده و بانک مسکن بابت100 هزار تومان خسارت که پرداختم باید 6 ماه برم زندان حسابم مسدود کردن همسرم سرطان داره و دو بچه دارم شما به داد برسید.

 

3362...0913: در مورد امهال وام های کشاورزی که مصوبه دولت و مجلس هست بانک کشاورزی اصلا قبول نمی کند و الان میخواهد علاوه بر سود، دیرکرد هم بگیره لطفا پیگیری کنید.

 

1250...0912: در بزرگراه فتح به سمت غرب روبروی خليج يا شماره ٢ خروجی برای شهرک آسمان ساخته شده است ولی يك سال هست كه با بلوك مسدود شده و باعث تصادفات بسياری شده است. خواهشا گزارشی بگيريد بلكه صدای ما به جايی برسد.

 

0824...0901: چرا به مناطق محروم سیستان که کنار مرز زندگی می کنند رسیدگی نمی شود. در مجلس شورا مطرح شده که کسانی که مادرشان شناسنامه دارند پدرشون ندارند تصویب نمی شود در حالی که در ایران فرزندانشون به دنیا آمدن. تو را به خدا رسیدگی کنید.

 

6873...0916: چرا کمیته امداد شهرستان الیگودرز بودجه براش نمی آید تا فاکتورهای بیماران زیر پوشش کمیته امداد را از برج ۸ بدهند مگر دولت واقعا بر شکست شده؟

 

0012...0990: لطفا پیگیری بفرمایید مطالبات دانشگاه علوم پزشکی گلستان کی پرداخت می شود. یک سال مطالبات هم خیلی است.

 

9356...0912: لطفا بخونيد و پيگيرى كنيد. بنده براى معافيت كفالت پدر بيمارم تقاضا داده بودم و امروز براى معاينه اوليه وقت داشتيم. پزشك پس از شنيدن توضيحات پدر بنده و بدون اينكه پرونده ايشان را بازرسى نمايند، از ايشان ميپرسد: "چلاقى؟" پدر شوكه شده بنده نيز ميگويند خير اما مريضم و تنها پسرم از من و مادرش نگهدارى ميكند. پزشك رو به همكارانش ميكند: "آيا اين چلاقه؟" وًچند بار اين جمله را تكرار ميكند. آيا اين نحوه برخورد با ايثارگرى است كه ٢ سال در جبهه جنگيده است؟!

 

6778...0901: من کشاورزم  2ماه پیش تگرگ شدید محصولات ما را در منطقه ای از دزفول نابود کرد و تایید شد اما سازمان آب کشاورزی داره فشار میاره به ما واسه پول آب.

 

8554...0913: در شهر ما اصفهان فریدن گرانی مردم را کشته قند کلیوی 10هزار شکر 9هزار رحم کنید به مردم من چه کنم بی کارم تو را به خدا بگوید.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار