رئیس تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی فارس:

توزیع میوه‌های طرح تنظیم بازار شب عید از ۲۵ اسفند

میوه‌های طرح تنظیم بازار شب عید از روز ۲۵ اسفند تا ۱۵ فروردین توزیع می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، هدایت‌الله رحیمی مدیر توسعه بازرگانی و رئیس تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی استان فارس از ذخیره سازی پرتقال و سیب ویژه شب عید در کشور خبر داد و گفت: میوه‌های طرح تنظیم بازار شب عید از روز ۲۵ اسفند تا ۱۵ فروردین توزیع می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه شهروندان از بابت تامین میوه شب عید هیچ گونه نگرانی نداشته باشند، افزود: سیب تنظیم بازار شب عید برای بازار داخلی استان و برای دیگر استان‌های کشور ذخیره‌سازی شده و این در حالی است که علاوه بر آن انواع میوه، مقدار دیگری مازاد بر نیاز مردم فارس از باغداران خریداری و ذخیره‌سازی شده است.

رحیمی با مطرح کردن این موضوع که امسال مانند سال‌های دیگر سعی شده مرغوب‌ترین و کم حجم‌ترین میوه‌های سیب وپرتقال را متناسب با قیمت روز بازار با افزایش قیمت حدود ۱۵ درصدی از طریق ۱۱۰ بازارچه و واحد‌های طرح تنظیم بازار در اختیار مردم قرار گیرد، گفت: مرغ و گوشت نیز از طریق این بازارچه‌ها توزیع می‌شود.

وی تصریح کرد: شهروندان می‌توانند با مشاهده هرگونه تخلفات با سامانه ۱۲۴ تماس بگیرند تا بازرسین در کمترین زمان ممکن موضوع را بررسی کنند.
انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار