جمع آوری ۱۸۳ میلیارد ریال صدقه در مازندران

رییس اداره اجرایی مشارکت‌های مردمی کمیته امداد مازندران از جمع آوری ۱۸۳ میلیارد ریال صدقه در ۱۱ ماه امسال خبر داد.

تقی جلالی رییس اداره اجرایی مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،در خصوص کمک‌های مردمی جمع آوری شده درمازندران گفت: ۱۸۳ میلیارد ریال صدقه ۱۱ ماه گذشته در مازندران جمع آوری شد که در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۲ درصد افزایش داشت.

وی با بیان اینکه علاوه بر ۱۸ هزار صندوق معابر، ۴۵۳ هزار مشترک صندوق صدقات خانگی نیز در مازندران وجوهات خود را برای کمک به نیازمندان اهدا می‌کنند، افزود: به طور میانگین ۱۸۶ هزار ریال از هر صندوق صدقات جمع آوری شد که در مقایسه با پارسال ۱۶ هزار ریال بیشتر است.

جلالی افزود: سرانه پرداخت صدقه هر ایرانی ۱۱۰ ریال است، اما سرانه پرداخت هر مازندرانی حدود ۱۷۰ ریال است.

رییس اداره اجرایی مشارکت‌های مردمی کمیته امداد مازندران با بیان اینکه بیشتر منابع مالی که مردم به این نهاد کمک می‌کنند به سمت فناوری‌های پیش می‌رود گفت:مردم می‌توانند از طریق پیامک با ارسال عدد ۱ به شماره ۸۸۷۷ و یا از طریق شماره گیری ستاره ۸۸۷۷ ستاره ۰۱۱ مربع به صورت روزانه یا ماهانه صدقات خود را پرداخت کنند.

وی افزود: حدود ۱۳۵ میلیارد ریال زکات نیز در این مدت جمع آوری شد که در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۴۵ درصد افزایش داشت.

جلالی با بیان اینکه ۶۰ مرکز نیکوکاری در مازندران فعال است افزود: تاکنون ۱۵۰ میلیارد ریال از این مراکز نیکوکاری بصورت نقدی و غیر نقدی برای کمک به نیازمندان جمع آوری شد.

انتهای پیام/ک
 


افزایش کمک خیران مازندرانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار