اشتباه مرگبار مرد جوان حین شستن فیل! +فیلم

مرد جوان هندوستانی هنگام شستن یک فیل در حالی که بیش از اندازه به آن نزدیک شده بود بر اثر دراز کشیدن این حیوان غول پیکر روی سرش جانش را از دست داد.

اشتباه مرگبار مرد جوان حین شستن فیل! + فیلم//// به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اشتباه مرگبار مرد جوان هندوستانی حین شستن یک فیل مرگ او را رقم زد. "آرون پانیکار" ۴۰ ساله که حین شستن این حیوان بیش از اندازه به آن نزدیک شده بود در اثر افتادن فیل روی سرش جان باخت. این حادثه هنگامی رخ داد که قربانی ناگهان در اثر لغزیدن روی زمین افتاد و در همین لحظه این فیل نیز روی سرش قرار گفت.

ویدئویی که منتشر شده است چگونگی وقوع این حادثه وحشتناک را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو قربانی در حالی که شیلنگ آب را در دست دارد و مشغول شستن فیل است، دیده می‌شود. لحظاتی بعد در حالی که آرون برای شستن پشت فیل، این حیوان را به نشستن روی زمین وادار می‌کند ناگهان در اثر لغزیدن روی زمین می‌افتد و در همین لحظه نیز حیوان روی سر او قرار می‌گیرد. این اتفاق در منطقه "کوتایام" در هندوستان جنوبی رخ داد.

مردی که در حال فیلمبرداری بود پس از دیدن این صحنه وحشتناک سعی کرد تا فیل را از روی زمین بلند کند، اما تلاش او ناکام ماند. پس از حضور تیم اورژانس پزشکی مشخص شد که قربانی در محل حادثه و در اثر فشار زیادی که به او وارد شده، جانش را از دست داده است. تحقیقات پلیس هندوستان در مورد این حادثه آغاز شده است.

گفتنی است؛ وقوع این حادثه در هندوستان در حالی خبرساز می شود که سال گذشته نیز یک مرد میانسال هندوستانی هنگامی که برای تهیه عکس سلفی به یک فیل نزدیک شده بود در اثر ماندن در زیر دست و پای آن جان خود را از دست داد. این مرد میانسال که به دلیل مصرف مشروبات الکلی بیش از حد به این حیوان نزدیک شده بود، در این تراژدی جانش را از دست داد. این اتفاق در منطقه اودیشای هندوستان رخ داده بود.

انتهای پیام/

له شدن مرد جوان هندوستانی زیر فیل!

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اسکندری
۰۱:۵۲ ۲۲ فروردين ۱۴۰۲
اگه دقت کنید لحظه اخر با چوب زدش = کار خدا حیوون زبون بسته رو میزد اینم سزاش بود
Iran (Islamic Republic of)
گلناز
۱۰:۱۶ ۲۰ اسفند ۱۳۹۷
فیل ک وحشی نیست خب ب حرف صاحبش گوش داده نشسته دیگه علم غیب نداشته ک قراره یارو پاش سُربخوره بیفته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۴ ۱۴ اسفند ۱۳۹۷
معلوم شد نبايد زيادي به حيووناي خطرناك نزديك شد