لحظه نجات اسکی باز آویزان از تله سیژ +فیلم

اسکی باز نوجوان که در بالای یک تله سیژ در ارتفاع زیاد آویزان مانده بود با واکنش مناسب چند اسکی باز نجات یافت.

لحظه نجات اسکی باز آویزان از تله سیژ + فیلم/// به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اسکی باز نوجوانی که از یک تله سیژ در کوه گروس کانادا آویزان مانده بود با واکنش مناسب چند اسکی باز نجات یافت. پس از آویزان ماندن این نوجوان در بالای تله سیژ پنج اسکی باز جوان بلافاصله وارد عمل شدند و توانستند جان این نوجوان را که در ارتفاع زیاد و به شکلی خطرناک آویزان بود نجات دهند.

در ویدئویی که توسط یکی از شاهدان عینی و با کمک تلفن همراه گرفته شده است چگونگی نجات این اسکی باز نوجوان را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو این نوجوان در حالی که از تله سیژ آویزان مانده و عده‌ای نیز شاهد این صحنه وحشتناک هستند دیده می‌شود. در این ویدئو مشاهده می‌شود بلافاصله پنج اسکی باز جوان وارد عمل شده و با ایجاد یک توری بزرگ در زیر پای نوجوان از او می‌خواهند که تله سیژ را رها کرده و به پایین پرتاب شود.

"گابریل نیلسون"، یکی از این گروه پنج نفره گفت که واقعا متقاعد کردن این اسکی باز نوجوان در رها کردن چوب‌های اسکی و پریدن به پایین کار بسیار سختی بود. او در این باره گفت:: " در آن لحظه ما به این نوجوان گفتیم تو باید به ما اعتماد کنی و فقط نیاز است که به پایین بپری. لحظاتی بعد او به پایین پرید و ما هم او را در هوا گرفتیم. "

این پسر ۸ ساله اگرچه دچار آسیب نشد، اما برای چک آپ به بیمارستان لاینز گیت منتقل شد. سخنگوی کوهستان گروس گفت که مدیر شرکت تله سیژ بصورت خصوصی با این پنج جوان ملاقات خواهد کرد و از آن‌ها بخاطر این عمل انساندوستانه تقدیر به عمل خواهد آورد. بنا به گفته او تحقیقات در خصوص علت وقوع این حادثه در حال انجام است.

انتهای پیام/

واکنش مناسب اسکی بازان جوان، جان اسکی باز نوجوان را نجات داد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار