لحظه برخورد کشتی غول پیکر به پل هوایی! +فیلم

کاپیتان مست یک فروند کشتی روس صحنه‌ای وحشتناک در آب‌های کره جنوبی رقم زد.

لحظه برخورد کشتی غول پیکر به پل! +فیلم//////به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مصرف مشروبات الکلی توسط کاپیتان یک کشتی باربری روسی موجب شد تا او حادثه‌ای وحشتناک را در آب‌های کشور کره جنوبی رقم بزند. در این حادثه این کشتی ۶۰۰۰ تنی به کناره پل گوانگان شهر بوسان کره جنوبی برخورد کرد و صحنه‌ای وحشتناک را در مقابل چشمان وحشت زده رانندگان وسایل نقلیه رقم زد.

ویدئویی که توسط یکی از شاهدان عینی تهیه شده است لحظه وقوع حادثه را به تصویر می‌کشد. این ویدئو نشان می‌دهد در حالی که رانندگان در حال عبور از روی پل هستند این کشتی باربری غول پیکر مستقیما به سمت پل حرکت کرده و به آن برخورد می‌کند. در این حادثه به قسمت‌های پایین پل آسیب وارد شد. این حادثه در ساعت ۴:۲۰ دقیقه محلی رخ داد.

پس از این حادثه کاپیتان کشتی تلاش کرد از محل حادثه دور شود که توسط گارد ساحلی کره جنوبی بازداشت شد. بنا به گفته مسئولان گارد ساحلی کره جنوبی پس از انجام تست الکل مشخص شد که سطح الکل موجود در خون کاپیتان کشتی ۰.۰۸۶ است. این میزان الکل موجود در خون سه برابر بیشتر از حد مجاز یعنی ۰.۰۳ بود. بنا به گزارش آژانس خبری Yonhap کره جنوبی این کشتی باربری ۴۰ دقیقه پیش از برخورد با این پل با یک کشتی کروز تصادف کرده بود.

بنا به گفته مقامات محلی در کره جنوبی هنوز مشخص نیست، آیا در زمان وقوع حادثه کاپیتان کشتی سکاندار آن بوده است. مقامات محلی تحقیقات از خدمه کشتی را آغاز کرده‌اند. آن‌ها همچنین در پی یافتن جواب این پرسش هستند که چرا این کشتی در آب‌های نزدیک این پل ۵۰۰ میلیارد یورویی (دومین پل کره جنوبی) بوده است. بنا به گزارش گارد ساحلی کره جنوبی این کشتی در ساعت ۹ صبح روز چهارشنبه در حالی که حامل ۱۴۹۵ تن لوله‌های آهنی بود به بوسان رسید. این کشتی روز پنجشنبه از ولادی وستوک روسیه عازم کره جنوبی شده بود.

گفتنی است؛ در این حادثه به هیچ فردی آسیب وارد نشد، اما بخش‌هایی از این پل به دلیل بازرسی ایمنی مسدود شده است.

انتهای پیام/

صحنه وحشتناکی که کاپیتان مست کشتی باربری رقم زد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۵ ۱۰ مرداد ۱۴۰۰
وای خدای من .... چقدر وحشتناک بود. ای کاش می زدید 18+