صحنه وحشتناکی که تغییر لاین راننده تریلی در اتوبان رقم زد! +فیلم

تغییر لاین ناگهانی یک راننده تریلی در اتوبان، جان چند راننده دیگر را در معرض خطر قرار داد.

صحنه وحشتناکی که تغییر لاین ناگهانی راننده تریلی در اتوبان رقم زد! + فیلم/// به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است اقدام خطرناک یک راننده تریلی را در یکی از اتوبان‌های کشور استرالیا به تصویر می‌کشد. در این ویدئو که با کمک دوربین داش کم یکی از خودرو‌های عبوری تهیه شده است مشاهده می‌شود این راننده تریلی در حالی که در لاین یک این اتوبان در حال رانندگی است ناگهان اقدام به تغییر لاین داده و با وارد شدن به لاین دوم صحنه‌ای دلهره آور را رقم می‌زند.

این ویدئو نشان می‌دهد این تریلی حین این تغییر لاین ناگهانی به یک خودروی قرمز رنگ برخورد می‌کند. این خودروی قرمز رنگ پس از برخورد تریلی به آن برای لحظاتی از کنترل راننده آن خارج می‌شود و به سمت راست منحرف می‌شود اما در ادامه راننده آن موفق به کنترل آن می‌شود. راننده تریلی با وجود ایجاد این صحنه وحشتناک بر سرعت خود اضافه کرد و بدون آنکه در حاشیه اتوبان توقف کند، از صحنه حادثه فرار کرد. این اقدام خطرناک راننده تریلی همچنین موجب ترمز‌های ناگهانی چند خودرو دیگر شد و این خودرو‌ها را در معرض تصادفی شدید قرار داد.

"فیل بروکسگ، رئیس پلیس نظارت بر رانندگی بزرگراه‌های استرالیا در گفتگو با یکی از بخش‌های خبری این کشور اقدام راننده تریلی را " بسیار خطرناک" توصیف کرد. انتشار این ویدئو با واکنش کاربران نیز همراه بود. اکثر کاربران راننده تریلی را مقصر دانستند. این در حالی بود که یکی از کاربران در کامنتی نوشت: " این اتفاق هنگامی رخ می‌دهد که شما در نقطه کور رانندگان تریلی قرار بگیرید. " اللبته این کامنت با پاسخ چند کاربر دیگر همراه شد. یکی از کاربران در پاسخ به این کامنت نوشت: " راننده خوب باید حین رانندگی و پیش از هر تصمیمی به اطراف خودروی خود احاطه کامل داشته و کاملا آگاه باشد. "

گفتنی است؛ این اتفاق در تاریخ ۲۲ فوریه و در اتوبان M۱ بین شهر سیدنی و نیوکاسل استرالیا رخ داد.


انتهای پیام/

لحظه وحشتناک تغییر لاین ناگهانی راننده تریلی در اتوبان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار