اولین رندر گوشی کشویی هوآوی منتشر شد +تصاویر

به تازگی رندرهای تازه‌ای از گوشی‌‎ کشویی هوآوی منتشر شده است که اطلاعات تازه‌ای درباره این دستگاه به ما می‌دهد.

اولین رندر گوشی کشویی هوآوی فاش شد +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شیائومی می میکس ۳ - Xiaomi Mi Mix 3 و آنر مجیک ۲ - Honor Magic 2 نمونه‌هایی از مدرن‌ترین گوشی‌های کشویی موجود در بازار هستند. همچنین طراحی‌های بدون حاشیه نیز بسیار زیاد شده‌اند و این نشان دهنده محبوبیت آن‌هاست. به تازگی طرح‌هایی از هوآوی منتشر شده است که نشان می‌دهد احتمالاً این شرکت به زودی از یک گوشی کشویی رونمایی می‌کند.

همان‌طور که در رندرهای منتشر شده قابل مشاهده است حاشیه‌های این گوشی کشویی بسیار نازک است. از طرفی حاشیه پایینی این دستگاه نسبتاً بزرگ است؛ این مسئله نشان دهنده این است که رندر کشویی هوآوی یک پرچمدار نیست.

اولین رندر گوشی کشویی هوآوی فاش شد +تصاویر

در رندر این گوشی دوربین‌های سلفی به دلیل طراحی کشویی آن مخفی شده‌اند. این دوربین‌ها با یک فلش ال‌ای‌دی همراهی می‌شوند. طراحی مشابه‌ای نیز برای دوربین اصلی این گوشی در نظر گرفته شده است. البته اگر این گوشی کشویی روزی به مرحله تولید انبوه برسد، هوآوی می‌تواند دوربین دوگانه آن را برای هرچه حرفه‌ای‌تر شدن تجربه عکاسی با یک دوربین سه‌گانه عوض کند.

در پشت این گوشی اسکنر اثر انگشتی دیده نمی‌شود. در نتیجه به نظر می‌رسد در گوشی کشویی هوآوی از اسکنر اثر انگشت درون صفحه نمایش استفاده شود. البته ممکن است این اسکنر در بغل دستگاه کنار دکمه پاور حضور داشته باشد.

اولین رندر گوشی کشویی هوآوی فاش شد +تصاویر

به دلیل این که این رندر بسیار ساده‌ است، شاید هوآوی هیچ وقت این گوشی را عرضه نکند. اما اگر این کار را انجام دهد، به نظر می‌رسد این گوشی کشویی باید عضوی از خانواده P یا Y باشد. البته اطلاعات پرچمداران خانواده P یعنی P30، P30 pro و P30 lite فاش شده است و هیچ کدام از آن‌ها دارای مکانیزم کشویی در طراحی خود نیستند.


بیشتر بخوانید: نسل بعدی ایکس باکس به زودی معرفی خواهد شد


انتهای پیام/

رندرهای جدید گوشی کشویی هوآوی

برچسب ها: فناوری ، هوآوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار