جسد مرد جوان که در حیاط پشت خانه‌اش شیر نگهداری می‌کرد، در داخل قفس پیدا شد.

حمله مرگبار شیر به صاحبش در درون قفس!/////به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، جسد مرد جوانی که در حیاط پشت خانه‌اش شیر نگهداری می‌کرد، در داخل قفس پیدا شد. جسد «میشال پراسک» ۳۳ ساله صبح روز ۵ مارس در داخل قفس شیر‌ها و پیش از آنکه ماموران پلیس یک شیر ۹ ساله و دو توله آن را با شلیک گلوله از پای درآوردند، پیدا شد. قربانی این شیر‌ها را از سال ۲۰۱۶ در قفس‌های جداگانه‌ای در حیاط پشت خانه‌اش در جمهوری چک نگهداری می‌کرد.

بنا بر گزارش رسانه‌های محلی، پراسک پس از ورود به داخل قفس شیر نر، مورد حمله این حیوان قرار گرفت و جانش را از دست داد. این حادثه در دهکده‌ای در فاصله ۲۱۵ مایلی شهر پراگ، پایتخت جمهوری چک رخ داد. بنا بر گفته «لنکا جاوورکووا»، سخنگوی پلیس چک، شلیک به سمت شیر‌های داخل قفس برای رسیدن به جسد قربانی که در داخل قفس افتاده بود، انجام شد.

در بیانیه پلیس چک آمده است: «یک مرد ۳۳ ساله پس از آنکه ورد حمله شیر‌های خود قرار گرفت، جانش را از دست داد. پلیس برای دستیابی به جسد قربانی اقدام به شلیک و کشتن شیر‌ها کرد.»

بنا بر گزارش رسانه‌های محلی چک این مرد جوان از همسایگان خود دعوت می‌کرد تا وارد باغ او شده و از نزدیک شیر‌های او را تماشا کنند، اما به آن‌ها اجازه ورود به داخل قفس را نمی‌داد. پدر قربانی نخستین فردی بود که متوجه کشته شدن پسرش شد. او هنگامی که از طریق دوربین مدار بسته متوجه شد که پسرش بیهوش شده و در داخل قفس شیر‌ها افتاده بلافاصله با پلیس تماس گرفت.

گفتنی است؛ این حادثه در حالی خبرساز می‌شود که دیروز نیز یک مرد جوان هندوستانی در اثر افتادن فیل روی سرش، جان خود را از دست داد. «آرون پانیکار» ۴۰ ساله مشغول شستن فیل بود که ناگهان روی زمین لغزید و در همین لحظه این حیوان غول پیکر روی سرش دراز کشید.

انتهای پیام/

شیر خشمگین صاحب خود را از پای درآورد!

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۵ ۱۶ اسفند ۱۳۹۷
اين حيوون ميليونها سال تكامل پيدا كرده تا نهايت درندگي رو بدست بياره تا جمعيت علفخوارها كم بشه و گياها حق حيات داشته باشن اونوخ بعضيا توقع دارن حيون اين حسشو بذاره كنار
آخرین اخبار