بازیگر «سریع و خشن» به فیلم «مرد عنکبوتی» پیوست

ترسی گیبسون بازیگر مجموعه فیلم «سریع و خشن»، در نسخه فرعی فیلم «مرد عتکبوتی» بازی خواهد کرد.

بازیگر «سریع و خشن» به فیلم «مرد عنکبوتی» پیوستبه گزارش خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ورایتی، کمپانی سونی بعد از موفقیت نسخه فرعی مرد عنکبونی به نام« ونوم»، تصمیم گرفت یک نسخه فرعی دیگر نیز از این فیلم سینمایی بسازد.

جرد لتو برنده جایزه اسکار و بازیگر فیلم هایی مثل «بلید رانر» و «باشگاه خریداران دلاس» و همچنین ترسی گیبوسن که بیشتر به خاطر بازی در سینمایی «سریع و خشن» شناخته می شود، در فیلم «موربیوس» به کارگردانی دنیل اسپینوسا (فیلمساز خانه امن) ایفای نقش خواهند کرد.

مشخص نیست ترسی گیبوسن در این فیلم چه نقش را بازی خواهد کرد. مک سازاما و بروک شارپلس که در سریال«گمشده در فضا» نیز همکاری داشته اند، نویسندگی این فیلم را بر عهده دارند. آوی آرارد نیز به عنوان تهیه کننده در این فیلم سینمایی همکاری خواهد کرد.

شخصیت موربیوس توسط روی توماس و جیل کین در سال ۱۹۷۱ برای فیلم «مرد عنکبوتی شگفت انگیر» خلق شد و برای اولین بار به صورت سریال در سال ۱۹۹۵ به نام «موربیوس؛ خون آشام زنده» تولید شد. این فیلم داستان شخصیتی دانشمند را روایت می‌کند که می‌خواهد بیماری خود را به روش‌های مختلف درمان کند؛ البته نتیجه خوبی برای وی نداشته و او را تبدیل به یک خون آشام کرده است.

گیبسون در حالی به عنوان بازیگر این مجموعه انتخاب شده که بسیار مشغول است و در حال بازی در فیلمی از کمپانی وارنر است.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار