فرمانده انتظامی استان سمنان:

تصادف خسارتی در سمنان سارقان را ناکام گذاشت/اعتراف به ۵ فقره سرقت

فرمانده انتظامی سمنان از ناکام ماندن سارقان در تصادف خسارتی و اعتراف آنها به ۵ فقره سرقت خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ،سردار روح‌الامین قاسمی فرمانده انتظامی استان سمنان ،بعدازظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی سالن جلسات نیروی انتظامی سمنان بابیان اینکه تصادف خسارتی بین خودروی پراید و سوناتا در سمنان منجر به برملا شدن راز سرقت توسط مرد و زن سابقه‌دار شد،گفت: با اعلام این تصادف به مرکز فوریت‌های پلیسی و متواری شدن راننده و سرنشین خودرو پراید بلافاصله موضوع در دستور کار رسیدگی نیروی انتظامی شهر سمنان قرار گرفت.

وی ضمن بیان اینکه تیم مجرب از پلیس آگاهی سمنان مسئولیت رسیدگی به این پرونده را عهده‌دار شد، اضافه کرد: بررسی‌های اولیه نشان داد که خودرو پراید شب گذشته با تهدید و استفاده از چاقو از تهران به سرقت رفته است.

فرمانده انتظامی استان سمنان بابیان اینکه سارقان پس از فرار از صحنه تصادف دریکی از بلوار‌های خروجی سمنان قصد سرقت به عنف یک دستگاه پیکان وانت را داشتند، ابراز کرد: با زیرکی شهروند سمنانی متهمان موفق به این اقدام مجرمانه خود نشدند.

قاسمی بابیان اینکه ضمن هماهنگی‌های لازم قضائی و انتظامی با دادسرا و پلیس غرب تهران این دو فرد سابقه‌دار شناسایی و در کمتر از پنج ساعت دستگیر شدند، تصریح کرد: متهمان در تحقیقات تخصصی کارآگاهان پلیس به پنج فقره سرقت به عنف در تهران و استان‌های شمالی کشور اعتراف کردند.

وی افزود: متهمان پس از سرقت خودرو از تهران و حضور در سمنان قصد انجام نقشه‌های شوم خود و سرقت از شهروندان را داشتند که با تلاش مستمر مأموران انتظامی زمین‌گیر شدند و در ادامه کار خود ناکام ماندند.

 

انتهای پیام/ت

تحقیقات تخصصی پلیس متهمان را مجبور به اعتراف  پنج فقره سرقت کرد

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.