پیامک‌های دریافتی ۹۷/۱۲/۱۵

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، شما می‌توانید با مراجعه به این بخش از نحوه پیگیری سوژه‌های ارسالی خود به سامانه‌های پیامکی ۱۰۰۰۱۹۱۵ (مجله خبری شبکه یک سیما) و ۳۰۰۰۲۳۹۴ (با خبرنگاران جوان شبکه خبر سیما) مطلع شوید.

 

 

 


از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ پانزدهم اسفند ماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.


 

8120...0913: دفاتر ای سی تی چندین سال هست در مناطق روستایی با درآمد بسیار کم گذران زندگی می کنند هیچ ارگانی در مورد پروانه فعالیت این دفاتر مسئولیت قبول نمی کند نه تنظیم مقررات نه وزارت ارتباطات و ادارات برای واگذاری خدمات جدید از ما پروانه فعالیت درخواست می کنند تکلیف ما چیه چندین سال زحمت کشیدیم.

 

8570...0914: چندین بارپیام فرستاده ایم ولی جواب نداده اید علت چیست؟؟ واریز یارانه و حقوق و عیدی و بسته حمایتی مددجویان کمیته امداد امام (ره). با تشکر.

 

1239...0913: لطفا به داد محله فقیرنشین (کوشک سمیرم) برسید. فقر اقتصادی و فرهنگی و اعتیاد بیداد می کند. دولت کاری نکرده و نمی کند. فلکه مراد. کمک به کوشک

 

7124...0918: لطفا از رئیس جدید نظام وظیفه بخواهید مبلغ جریمه سربازان سن بالا و زن و بچه دار را کم کند چون این مبالغ زیاد است و برای خانواده ها مشکل ساز است. باتشکر دعوت شما.

 

6246...0913: بیزحمت تکلیف آنهایی که پول ریختن به حساب کرمان موتور و ماشین ندادند و پولشونم معلوم نیست کجاست، روشن کنید.کسی جواب گو نیست.

 

4600...0912: چرا شرکت سایپا با وجود ده ها هزار تعهد ساندرو مربوط به سال 1396تعداد زیادی از این خودروها را در سال 97 تحت عنوان سبد در نمایندگی ها به فروش رساند؟

 

4600...0912: چرا شرکت های خودرویی ده ها ه زار کانتینر قطعات یدکی خود را در گمرک ترخیص نمی کنند؟

 

6368...0930: چرا به به ما مستمری بگیران تامین اجتماعی مانند کمیته امداد و بهزیستی بسته حمایتی دوباره ندادند به خدا قسم ما خیلی وضعمان بدتر از آنها است باید به کی بگیم صدامون به هیجا نمیرسد. اول خدا دوم شما کاری کنید من همیشه مزاحم میشم خداوند نگهدارتان باشد.

 

4927...0915: لطفا از سازمان بهزیستی سوال کنید چرا عیدی به مستمری بگیران نمی دهند،؟ یک سرپرست خانواده با ماهی  300هزار تومان چطور زندگی کند؟

 

4927...0915: خواهش می کنم از سازمان بهزیستی سوال کنید چرا مستمری را زیاد نمی کنند، با ماهی 300هزار تومان مگر میشود زندگی کرد.

 

5563...0919: سازمان بیمه چرا این کار را کرد تخفیف را 14 سال کرد بیمه ماشین چه سودی برای دارنده  ماشین داره من  10سال برای ماشین هایی که داشتم بیمه پرداخت کردم در صورتی که اگر این حق بیمه را برای تأمین اجتماعی پرداخت می کردم الان بازنشسته بودم . باتشکر

 

9806...0938:چند روزی است که سنگ فرش پیاده رو خیابان انقلاب، حد فاصل ایستگاه مترو دروازه دولت و خیابان لاله زار در حال لکه گیری هست، متأسفانه مشاهده شده که پیمانکار پروژه برای افزایش حجم کار انجام شده اقدام به شکستن موزاییک های سالم کرده تا مجددا موزاییک شود، لطفا پیگیری نموده و قبل از اتمام کار گزارشی تهیه بفرمایید تا از اتلاف سرمایه های عمومی جلوگیری شود..

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار