مدیریت هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری سنندج از آماده سازی پارک‌های ملت و نسیم در سنندج برای اسکان مهمانان نوروزی خبر داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، مدیریت هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری سنندج با بیان اینکه پارک‌های ملت و نسیم در آستانه فرا رسیدن سال نو برای اسکان گردشگران و مسافران نوروزی مهیا می‌شود گفت: به جز این دو پارک نصب چادر در دیگر پارک‌های سطح شهر ممنوع است.

وی اظهار داشت: هرساله یکی از برنامه‌های شهرداری آماده سازی پارک‌ها و بوستان‌های سطح شهر در راستای اسکان و رفاه حال مسافران و مهمانان نوروزی است.

شکور صلواتی با اشاره به اینکه از اوایل اسفند ماه بازدید‌هایی از سطح پارک‌ها صورت گرفت و مشکلات و نواقص آن‌ها شناسایی شد، گفت: امسال نیز به مثابه سال های گذشته تدارکات و تمهیدات ویژه‌ای به منظور پذیرایی از مسافران و گردشگران در سطح پارک‌های شهر سنندج اندیشیده شده است.

وی از آماده سازی پارک‌های ملت و نسیم در آستانه سال نو برای اسکان مهمانان نوروزی خبر داد و عنوان کرد: در راستای تامین امنیت مسافران نوروزی در این دو پارک نیرو‌های انتظامی و آتش نشانی مستقر می‌شوند.

مدیریت هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری سنندج اعلام کرد: پارک نسیم یکی از پارک‌های حوزه شهرداری منطقه یک واقع در خیابان طالقانی و پارک ملت هم در حوزه شهرداری منطقه سه در بلوار پاسداران واقع شده است.

وی ابراز امیداوری نمود: با تمهیدات و اقدامات لازم بتوانیم شرایط مناسبی در پارک‌های ملت ونسیم برای مسافران نوروزی فراهم نماییم.

انتهای پیام/ع

آماده سازی پارکهای ملت و نسیم  در سنندج برای اسکان مهمانان نوروزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.