نمایش صنایع دستی هنرمندان خراسان شمالی در سی و یکمین نمایشگاه ملی

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی از حضور صنعتگران و هنرمندان استان در سی و یکمین نمایشگاه ملی صنایع دستی تهران خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،علی عابدی معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی گفت: در این نمایشگاه هنرمندان و صنعتگران استان در چهار غرفه به معرفی و عرضه محصولات صنایع دستی خود می‌پردازند.

وی با بیان اینکه در این دوره از نمایشگاه، هنرمندان صنایع دستی استان حضوری فعال دارند، افزود: محصولات و تولیدات این هنرمندان شامل بافته‌های داری، نساجی سنتی، معرق و رو دوزی‌های الحاقی به نمایش گذاشته می‌شود.

معاون صنایع دستی استان با اشاره به اینکه برپایی نمایشگاه‌های صنایع دستی می‌تواند موجب معرفی هرچه بیشتر هنرمندان صنایع دستی و آثار هنری آن‌ها شود، گفت: برای معرفی آداب و رسوم، غذا‌های سنتی و محلی خراسان شمالی سیاه چادر عشایر این استان نیز در نمایشگاه مذکور حضور دارد.

علاقه‌مندان از ۱۵ تا ۱۸ اسفندماه جاری به مدت چهار روز می‌توانند از ساعت ۹ الی ۱۷ از این نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران بازدید کنند.

انتهای پیام/ط


حضور هنرمندان خراسان شمالی در سی و یکمین نمایشگاه ملی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.