لحظات جانسوز ملاقات مادر شهید مدافع حرم با پیکر فرزندش +فیلم

ویدئویی از لحظات جانکاه و جگرسوز ملاقات مادر شهید مدافع حرم محمد باقری با پیکر فرزندش را مشاهده می‌کنید.

لحظات جانسوز ملاقات مادر شهید مدافع حرم با پیکر فرزندش +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چه غم‌انگیز است آن هنگامی که به پای درد و دل مادر یا همسر شهید مدافع حرمی می‌نشینیم و صحبت‌هایشان را می‌شنویم؛ در این میان اگر پیکر شهیدشان مفقود نیز باشد، داستان غم‌انگیزتر می‌شود.

خوشا به سعادت این شهدا که در مسیر حراست از حریم اهل بیت(علیهم السلام) به لقاءاللّه پیوستند و هم‌اکنون در سرای آخرت همسفره و مهمان سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله(ع) هستند و چه دل‌انگیز است این جمله سید شهیدان اهل قلم حاج سید مرتضی آوینی که می‌گوید: «پندار ما اینست که شهدا رفته‌اند و ما مانده‌ایم اما حقیقت آنست که شهدا مانده‌اند و زمان ما را با خود برده است.»

در ادامه صحبت‌های مادر شهید مدافع حرم محمد باقری را مشاهده می‌کنید؛ مادری که پس از ۴ سال دوری و بی‌خبری از پیکر فرزند شهیدش، بالاخره پیکرش را دید و در آغوش گرفت. این مادر شهید مدافع حرم می‌گوید سه گوسفند نذر کرده بود تا پیکر پسرش که در سوریه مفقودالاثر شده بود، به آغوشش بازگردد.

در ادامه ویدئوی مربوطه را مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/

برچسب ها: شهید ، شهادت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ملکوت
۱۳:۲۰ ۱۸ اسفند ۱۳۹۷
روحش شا باد و درود بر این مادر گرامی باد از دیدن این فیلم اشکم جاری شد خدایا عجب جوانانی تربیت شد ه اند در این انقلاب روح الله که جانشان فدا میکنند برای اسلام و ولایت .
آخرین اخبار