توصیه‌های مهم حاج آقا مجتبی تهرانی درباره اهمیت ماه رجب +فیلم

همزمان با فرا رسیدن ماه پر خیر و برکت رجب، ویدئویی از سفارشات مرحوم حاج آقا مجتبی تهرانی را در خصوص اهمیت این ماه مشاهده خواهید کرد.

توصیه‌های مهم حاج آقا مجتبی تهرانی درباره اهمیت ماه رجب +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سه ماه رجب، شعبان و رمضان در میان ماه‌های قمری دارای امتیازات و فضائل ویژه‌ای هستند که ائمه اطهار(س) درباره اعمال مهم این ماه بسیار سفارش کرده‌اند. اما ماه رجب از زمان‌های گذشته و قبل از اسلام نیز به طور ویژه مورد احترام مردم بوده است و فضیلت‌های بی شماری برای آن برشمرده شده به طوری که «شهر الله» نام گرفته است.

پيامبر گرامى اسلام(ص) در بيان عظمت و اهميت ماه رجب مى‌فرمايند: "خداى متعال، در آسمان هفتم، فرشته‌اى به نام «داعى» قرار داده است. هرگاه ماه رجب فرا رسد، آن فرشته دعوت كننده، هرشب تا به صبح گويد: خوشا به حال كسانى كه به ذكر الهى مشغولند; خوشا به حال كسانى كه با ميل و رغبت تمام، رو به سوى درگاه خدا آرند. و خداوند مى فرمايد: من همنشين كسى هستم كه با من همنشين باشد، و مطيع كسى هستم كه فرمان مرا ببرد و آمرزنده‌ام كسى را كه از من طلب آمرزش كند. ماه رجب ماه من، بنده هم بنده من، و رحمت هم از آن من است; هركس مرا در اين ماه بخواند، پاسخ مثبت دهم; و هركس از من چيزى بخواهد، به او عطا كنم; و هركس از من هدايت جويد، هدايتش كنم."

 به مناسبت فرا رسیدن ماه پر خیر و برکت رجب، ویدئویی از سخنرانی مرحوم حاج آقا مجتبی تهرانی درباره فضیلت ماه رجب و اعمال آن منتشر شده است که در ادامه آن را مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.