آمادگی شیراز برای پذیرایی از میهمانان نوروزی

معاون خدمات شهری شهرداری شیراز از آمادگی شهرداری جهت پذیرایی از مردم در ایام نوروز خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمدرضا محمدحسن پور معاون خدمات شهری شهرداری شیراز شیراز در جلسه شورای شهر شیراز گفت: ۲۲ هزار و ۱۹۶ پارکینگ خودرو در نزدیکی اماکن فرهنگی و گردشگری شیراز در ایام نوروز ۹۸ ایجاد خواهد شد.

وی افزود: سه کمپ برای اسکان میهمان نوروزی در شیراز واقع در زیبا شهر، باغ فدک و جنت با ظرفیت بیش از هزار و ۵۰۰ چادر و حدود ۱۰۰ کانکس ایجاد خواهد شد.

حسن پور ادامه داد: ۷۱ المان نوروزی در سطح شهر شیراز نصب می‌شود و علاوه بر آن، ۱۰۲ غرفه عرضه ماهی گلی و سفره هفت سین در سطح شیراز ایجاد شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری شیراز تصریح کرد: سازمان مدیریت پسماند به شکل ویژه پاکسازی ورودی‌های شهر را از ۱۰ کیلومتر مانده به شهر در دستور کار قرار داده و شستشوی ایستگاه‌های اتوبوس و همه تابلو‌های راهنمایی از جمله دیگر برنامه‌های مدیریت پسماند شهرداری است.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری شیراز هم گفت: تعداد ۲۰ جشنواره فرهنگی و مفرح در محلات مختلف شیراز و خصوصا نواحی کم برخوردار در ایام نوروز اجرا می‌شود.

ابراهیم گشتاسبی راد افزود: ویژه برنامه‌ای نیز برای شب سال نو برنامه ریزی شده که از ساعت ۲۲ تا سه بامداد ادامه دارد و جزئیات آن و سایر برنامه‌های نوروزی نیز در روز‌های آینده اطلاع رسانی خواهد شد.
انتهای پیام/م

شیراز به استقبال نوروز می رود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار