معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمان گفت: با برنامه ریزی و اقدامات اثر بخش در قالب های مختلف، در صدد افزایش آگاهی عمومی مردم در زمینه چهارشنبه سوری هستیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، کوروش احمد یوسفی، معاون اجتماعی پلیس کرمان در نشستی که بدین منظور در خصوص چهارشنبه آخر سال در محل دفتر معاون اجتماعی برگزار شد، گفت: یکی از عوامل ضروری برای پیشگیری از حوادث و اتفاقات، ارتقای سطح آگاهی مردم، به ویژه گروه های در معرض خطر است که در تهیه و تولید برنامه ها باید از ابزار، نگاه و رویکرد نو استفاده و به روش های سنتی بسنده نکنیم.

وی با تاکید بر نگاه ویژه به آموزش به منظور کاهش آسیب ها، به انتخاب شعار "نشاط بهاری، نظم و قانونمداری" برای سال جدید، اشاره کرد و افزود: با برنامه ریزی و اجرای برنامه ها و اقدامات اثر بخش و متنوع در قالب های مختلف در صدد افزایش آگاهی عمومی مردم در زمینه چهارشنبه سوری هستیم.

احمدیوسفی با اعلام اینکه چهارشنبه سوری آئینی برای شادمانی است نه زمانی برای ناهنجاری و آسیب، تصریح کرد: هر اندازه افراد درباره خطرات ترقه، مواد منفجره، محترقه و دیگر مواد آتش بازی، که احتمال وقوع حادثه را افزایش می دهند، بیشتر بدانند در آن صورت بهتر خواهند توانست از احتمال وقوع این حوادث پیشگیری کنند.

انتهای پیام/ب

چهارشنبه سوری آئینی برای شادمانی، نه زمانی برای آسیب

برچسب ها: اورژانس ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار