اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان ایلام از برگزاری مسابقه زیباترین سفره هفت سین به مناسبت نوروز ۱۳۹۸ خبر داد.

فراخوان مسابقه زیباترین سفره هفت سین به مناسبت نوروز ۱۳۹۸

جمشیدزاده مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان ایلام در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ; گفت: اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان ایلام در نظر دارد به منظور ایجاد حس فرح بخش ورود به فصل بهار و سال نو و هم‌چنین شناسایی افراد خوش ذوق و فعال مسابقه‌ای تحت عنوان زیباترین سفره هفت سین را برگزار نماید.

وی در رابطه با ویژگی‌های این سفره‌ها اظهار کرد: انتخاب اندازه سفره در این مسابقه آزاد می‌باشد، اما باید حداقل یکی از المان‌های اصلی به کار رفته در سفره‌ها ارتباط ظاهری با لوگو مهارت‌های آموزش فنی و حرفه‌ای و فرهنگ و هنر استان ایلام داشته باشد.

جمشیدزاده ادامه داد: از علاقه‌مندان دعوت می‌شود تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه مورخ ۲۲ اسفندماه سال جاری جهت ثبت نام به روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان ایلام مراجعه نمایند.

وی در رابطه با نحوه انتخاب برگزیدگان افزود: تصاویر تهیه شده از سفره‌ها در وب سایت اداره کل بارگزاری می‌گردد و قسمت نظرسنجی وب سایت نیز تا پایان تعطیلات عید نوروز جهت انتخاب نفر برتر توسط کاربران فعال می‌باشد و در پایان از نفرات اول و دوم با اهدا جوایزی تقدیر به عمل خواهد آمد.

انتهای پیام/ د

مسابقه طراحی سفره هفت سین در ایلام

برچسب ها: نوروز ، دانستنی ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.