معاون سیاسی، اجتماعی استانداری مرکزی:

استانداری وظیفه دارد به ترویج فرهنگ کتابخوانی کمک کند

معاون سیاسی، اجتماعی استانداری مرکزی گفت: استانداری وظیفه دارد به ترویج فرهنگ کتابخوانی کمک کند.

استانداری وظیفه دارد به ترویج فرهنگ کتابخوانی کمک کندبهروز اکرمی به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی  در گفتگو با گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،گفت: استانداری وظیفه خودش میداند که به کسانی که میخواهند فرهنگ کتابخوانی را در جامعه ترویج کنند کمک کند.

اکرمی افزود: کمکی که استانداری مرکزی میتواند بکند این است که دستگاه‌های اجرایی را در این حوزه فعال کند و از جمله انجمن کتابخانه‌های استان است که می‌تواند در این زمینه فعالیت کند و امیدواریم اعتبارات هم در این زمینه به صورت ویژه در نظر گرفته شود.

وی اضافه کرد: هر کس در هر جایگاهی که هست باید کتاب بخواند و برای اینکه ترویج فرهنگ کتابخوانی را در سطح جامعه داشته باشیم نیازمند این هستیم که همه به هم کمک کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی بیان کرد: اداره کل کتابخانه‌ها در این زمینه فعال است و استانداری، سایر دستگاه‌های اجرایی، مردم و نخبگان هم باید به این مجموعه کمک می‌کنند تا سال به سال شاهد این باشیم که میزان مطالعه مردم افزایش پیدا کند.

وی بیان کرد: ضرورت کتاب خوندن بر هیچ کس پوشیده نیست و کتاب نیاز روح و عقل انسان هاست و همانگونه که اگر انسان‌ها غذا نخورند بیمار می‌شوند و نهایتاً حیاتشان را از دست خواهند داد اگر کتاب هم نخوانند روح خودشان را از دست خواهند داد و به یک موجود تک بعدی تبدیل خواهند شد.

انتهای پیام / ج 

سخنان معاون سیاسی، اجتماعی استانداری مرکزی در باره ترویج فرهنگ کتابخوانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.