با حضور نماینده ی ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه جلسه اخلاق در حوزه علمیه امام خمینی (ره) برگزارشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی نماینده، ولی فقیه در استان آذربایجان غربی در جلسه اخلاق طلاب حوزه علمیه امام خمینی (ره) ضمن بیان اهمیت شناخت صحیح خداوند گفت: انسان اگر خداوند را به درستی بشناسد به غیر خدا دل نمی‌بندد و در تمامی عرصه‌های سخت زندگی به خداوند توکل می‌کند.
 
وی در ادامه به بیان دو مسئله مهم در زندگی انسان پرداخت و گفت: دو مسئله در زندگی انسان بسیار مهم است یکی ارتباط با خالق و دیگری ارتباط با مخلوق خداوند، که مسیر ارتباط با خالق نماز و مسیر ارتباط با مخلوق صدقه است.

وی در ادامه بیان کرد: اگر بخواهیم در مسئله تبلیغ موفق باشیم تنها راه ارتباط صحیح با خداوند است.
 
نماینده، ولی فقیه در استان آذربایجان غربی در ادامه به بیان بهترین کار برای طلاب در ایام تعطیلات عید اشاره کرد و گفت: بهترین کار در ایام تعطیلات عید برای شما قرائت قرآن و ذکر خداوند است که در سال جدید باعث توفیق در رسیدن به امورات درسی می‌شود.

امام جمعه ارومیه در ادامه ضمن اشاره به اهمیت پرداختن به بیانیه گام دوم انقلاب گفت: ما نباید بیانیه گام دوم انقلاب را فراموش کنیم و این وظیفه علمای دین است که منابع روایی این بیانیه را استخراج و به مردم بیان کنیم.

وی در پایان به بیان اهمیت بررسی اعمال در آخر سال پرداخت و گفت: بهترین کار در آخر سال بررسی اعمال سال است چرا که امیرالمومنین می‌فرمایند اعمال خود را محاسبه کنید قبل از آنکه اعمالتان را محاسبه کنند.
 
انتهای پیام/م
 

 جلسه اخلاق در حوزه علمیه امام خمینی (ره) ارومیه برگزار شد

 
برچسب ها: اخبار علمی ، قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.