شهردار بجنورد خبرداد؛

شهر تکانی بجنورد در آستانه فرا رسیدن نوروز

شهردار بجنورد گفت: در آستانه فرا رسیدن نوروز طرح شهر تکانی ، نظافت گروهی شهر بجنورد پنچشنبه ۲۳ اسفند ماه در بجنورد انجام می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، روح الله براتیان شهردار بجنورد گفت: در آستانه فرارسیدن نوروز طرح شهر تکانی نظافت گروهی شهر با همکاری شهرداری بجنورد ، شورای اسلامی شهر، و شهروندان عزیز به منظور پاک سازی نظافت شهراجرا می‌شود.

وی افزود: این سنت زیبا پنچشنبه ۲۳ اسفند ماه ساعت ۱۰ صبح از میدان شهید بجنورد آغاز خواهد شد.

براتیان با اشاره به فعالیت شبانه نورزی شهرداری برای آماده سازی شهر در آستانه فرارسیدن سال نو گفت: امسال قصد داریم فضایی متفاوت و ویژه از سال‌های گذشته در استقبال از نوروز برای شهروندان عزیز و مسافران در شهر بجنورد ایجادکنیم.

براتیان با بیان اینکه ۲۵ المان نوروزی در بجنورد جانمای خواهد شد، اظهار کرد: با طراحی ویژه پارک شهر به کلبه روستایی، فرش گل، تونل نوری، تونل گل، نصب المان‌های مختلف ازجمله مرد بارانی این پارک را به صورت ویژه به فضای نوروزی برای شهروندان و مسافرین عزیز تبدیل خواهیم کرد.

وی افزود: هرس درختان، رنگ‌آمیزی جداول، رفع سد معبر درمبادی ورودی شهر، نصب بنر و پرچم‌های ساتن، نورپردازی و بهسازی و تعمیر استخر‌ها و تهیه امکانات بهداشتی در شهر ازجمله اقداماتی است که به گفته شهردار در آستانه سال نو اجرا می‌شود.

شهردار همچنین از آغاز عملیات خط کشی ترافیکی ۲۵۰ کیلومتر معابر شهری بجنورد خبرداد وافزود: خط کشی خیابان‌های شهر با خط کشی طولی و عرضی در قالب اکیپ‌های شبانه اجرایی با رنگ سرد در محور‌های اصلی در خیابان‌های طالقانی ، امام خمینی (ره) کمربندی مدرس و خیابان‌های شریانی و حاشیه‌ای شهر از نیمه‌های شب تا ساعات اولیه صبح انجام می‌شود.

انتهای پیام / ب

نصب المان‌های نوروزی در پارک شهر بجنورد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.