استاندار خراسان رضوی:

پیشرفت اقتصادی کشور، درسایه امنیت اتفاق می‌افتد

استاندار خراسان رضوی گفت: پیشرفت‌های اقتصادی مدیون امنیت است چرا که اگر در سایه امنیت نباشیم نمی‌توانیم هیچ گونه اقدامی انجام بدهیم.

آبادانی، نوسازی و اقتصاد کشورهمه درسایه امنیت اتفاق می‌افتدبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علیرضا رزم حسینی استاندار خراسان رضوی در مراسم صبحگاه نیروی انتظامی که به مناسبت آغاز طرح نوروزی این نیرو و با حضور شهردار مشهد و فرماندهان یگان‌های نظامی برگزار شد، گفت: امروز اگر ما در عرصه‌های مختلف آبادانی، نوسازی و اقتصاد ایران پیشرفت‌هایی داشته ایم مدیون امنیت است چرا که اگر در سایه امنیت نباشیم نمی‌توانیم هیچ گونه اقدامی انجام بدهیم این امنیت مدیون همه نیرو‌های نظامی بویژه نیروی انتظامی است.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران در ۴۰ سال گذشته توفیقات فراوانی داشته است، ولی در حوزه امنیت این توفیقات شاخص‌تر بوده است چرا که از همان اول تهدیدات فراوانی داشتیم.

استاندار خراسان رضوی ضمن اشاره به حجم زائران ورودی به مشهد، ادامه داد: کمتر جایی است که نیروی انتظامی در حوزه‌های مختلف در امنیت اقتصادی نقش نداشته باشد.

رزم حسینی در این مراسم با اشاره به ویژگی مرزی بودن خراسان رضوی گفت: از اکثر پاسگاه‌های مرزی بازدید کردم و کاملا امنیت را دیدم که مرهون زحمات تک تک عزیزان نیرو‌های انتظامی است.

وی با اشاره به این که قرآن کریم و روایات اسلامی مملو از اهمیت امنیت است، افزود: امیدوارم با توجه به همدلی که در خراسان رضوی بوجود آمده و اتحادی که بین شورای تامین وجود دارد، این استان یک استان نمونه شود.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: این سایه امنیتی شرایط را برای کارگزاران و مسئولان خراسان رضوی فراهم می‌کند که در حوزه اقتصادی همت مضاعف بکنند.

رزم حسینی گفت: جوانان زیادی شهید شدند برای همین ما مسئولیت داریم در جهت رفاه مردم تلاش بیشتری بکنیم چرا که آن‌ها این وظیفه را بر دوش ما گذاشتند.

وی افزود: تا امروز بیش از ۵۰ شرکت در خراسان رضوی و خارج از آن مسئولیت اقتصاد مقاومتی را پذیرفته اند و مطمئنا در سال آینده کار‌های بسیار خوبی در استان انجام خواهد شد.

انتهای پیام //ف. ک


پیشرفت‌های اقتصادی کشور مدیون امنیت است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.