مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد:

میزان جمعیت پذیری هشتگرد به ۳۰۰ هزار نفر می‌رسد

صفدری گفت: هم اکنون در شهر جدید هشتگرد ۷۵ تا ۸۰ هزار واحد مسکونی ساخته شده است و در صورت تأمین خدمات، میزان جمعیت پذیری هشتگرد به ۳۰۰ هزار نفر می‌رسد.

ساخت مراکز بهداشتی از طریق مشارکت بخش خصوصی / عملیات اجرایی ساخت ۲۰ مدرسه از سال ۹۸ کلید می‌خوردبه گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، داوود صفدری مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد در مراسم افتتاح هزار و ۲۱۲ واحد مسکن مهر در این شهر، گفت: قطار شهری هشتگرد یک پروژه ملی است که از سال ۹۰ آغاز شده است و هم اکنون در مراحل پایانی ساخت قرار دارد.

وی گفت: منابع مالی این پروژه توسط شرکت عمران شهر‌های جدید و چندین هلدینگ و بخش خصوصی تأمین شده است و در اواسط تابستان سال ۹۸ به بهره برداری می‌رسد.


بیشتر بخوانید: تأخیر در اجرای تأمین مالی باز آفرینی شهری با تغییرات مدیریتی/ به کارگیری ظرفیت‌های خالی با راه‌اندازی بازار تهاتر


صفدری با بیان اینکه برای ساخت این قطار از منابع داخلی استفاده شده است، گفت: در صورتی که قطار بر ریل قرار گیرد، اهداف جمعیتی گنجانده شده در  طرح جامع شهر جدید هشتگرد، محقق می شود.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد اظهار کرد: هم اکنون در شهر جدید هشتگرد ۷۵ تا ۸۰ هزار واحد مسکونی ساخته شده است و در صورت تأمین خدمات این واحد‌ها میزان جمعیت پذیری هشتگرد به ۳۰۰ هزار نفر می‌رسد.

وی توضیح داد: باید کیفیت زندگی در شهر‌های جدید را بالا ببریم و با توسعه فضای سبز محیط مطلوب‌تری برای ساکنان این شهر‌ها فراهم کنیم.

صفدری به رکود اقتصادی کشور اشاره کرد و گفت: برای جبران این رکود باید سرمایه بخش خصوصی را برای تکمیل و یا احداث پروژه‌ها جذب کنیم.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد گفت: تمامی مراکز بهداشتی و درمانگاه‌ها با مشارکت دولت و بخش خصوصی احداث شده اند و عملیات ساخت ۳۰ مدرسه را از سال ۹۸ آغاز خواهیم کرد.

انتهای پیام/

آغاز ساخت ۳۰ مدرسه در شهر جدید هشتگرد از سال ۹۸ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار