روسیه در نشست اوپک پـلاس در سطح وزیر شرکت نمی‌کند

دو منبع مطلـع به رویتـرز اعلام کردند «الکسانـدر نواک» وزیـر انـرژی روسیـه برای شرکت در نشست کمیـته نظارتی اوپـک پلاس، به باکـو نخواهد رفت.

روسیه در نشست اوپک پـلاس در سطح وزیر شرکت نمی‌کندبه گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویتـرز، وزیـر انـرژی روسیـه در نشست کمیته نظارتی اوپک پـلاس در باکـو شـرکت نخواهد کرد. دو منبع مطلـع روز پنج شنبـه به رویتـرز اعلام کردند که «الکسانـدر نواک»، وزیـر انـرژی روسیـه برای شرکت در نشست کمیـته نظارتی اوپـک پلاس، به باکـو نخواهد رفت.

این منابـع افزودند که «پاول سوروکین» معاون وزیـر انـرژی روسیـه، در این نشست نمایندگی روسیـه را برعهده خواهد داشت. بنابـر اعلام این منابع، قـرار است روز یکشنبه الکسانـدر نـواک، با همتـای سعودی خود دیـدار و گفتگو کند.

«اوپک پلاس» که کشور‌های عضـو سازمان «کشـور‌های صادرکننده نفت» و متحدان آن‌ها از جملـه روسیـه را گرد هم می‌آورد، به منظور حمایت از بهـای نفت خام و نـرخ‌های توافقنامه‌ای که از ابتدای سال جاری میلادی حاصـل گردیده، یک بار دیگر مجبـور به نظارت بر تولـید شده است. پیش بینی می‌شود که در سال ۲۰۱۹ میلادی، با توجه شرایط مبهم کنـونی، تقاضا بیشتر از مقدار مورد نیاز در دنیـا باشد. کاهش رشـد اقتصادی ممکن است بر تقاضای نفت در سال ۲۰۱۹ تاثیـرگذار باشد و منجر به افـزایش شکاف بین عرضـه و تقاضـای نفت شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: اوپک ، روسیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار