چهارشنبه سوری خطرناک

کمپین نه به چهارشنبه سوری خطرناک در اراک

کمپین نه به چهارشنبه سوری خطرناک در اراک از امروز در قالب گروه‌های نمایشی در سطح شهر شروع به کار کرد

کمپین نه به چهارشنبه سوری خطرناک در اراکحمید کربلایی حسنی، سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اراک در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ گفت: کمپین نه به چهارشنبه سوری خطرناک را سازمان‌های آتش نشانی کشور رقم زدند و با توجه به اینکه ما در ستاد استقبال از نوروز تا الان شش گروه مختلف نمایشی را هماهنگ کردیم برای آموزش‌های شهروندی و آگاهی رساندن به مردم عزیز که این طرح در سطح شهر در حال اجرا می باشد.

کربلایی حسنی افزود: یک گروه پرفورمنس که نوع خاصی از اجرای نمایشی هست و صامت می‌باشد در قسمت‌های مختلف شهر این طرح را اجرا می‌کنند و پیام‌هایی مرتبط با چهارشنبه سوری خطرناک و ایمنی به شهروندان میدهند.

وی ادامه داد: روز‌های قبل این گروه‌های نمایشی در حوزه آموزش ترافیک و ایمنی در قسمت‌های مختلف شهر فعالیت داشتند و از امروز تا چهارشنبه آخر سال طرح نمایشی نه به چهارشنبه سوری خطرناک با شعار‌های مختلف را خواهیم داشت.

کمپین نه به چهارشنبه سوری خطرناک در اراک

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اراک با بیان اینکه تا ۱۳ فروردین ماه برنامه‌های متنوعی را برای مردم اراک و مسافران نوروزی داریم تصریح کرد: در ورودی‌های شهر ایستگاه‌های نوروزی و فعالت گروه نمایشی و اهدای بسته‌های فرهنگی به مسافران نوروزی را خواهیم داشت.

وی ادامه داد: این بسته‌های فرهنگی شامل نقشه، لوح فشرده، مجله بهارانه و نکاتی در خصوص جاذبه‌های دیدنی و گردشگری شهر اراک می باشد و همچنین آموزش شهروندی و آموزش‌های مورد نیاز در حوزه‌ی سفر از برنامه های این گروه نمایشی می باشد.

انتهای پیام/ ر

شروع به کار گروه نمایشی نه به چهارشنبه سوری خطرناک از امروز تا چهارشنبه آخر سال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.