۵۰۰۰ کلاس درس در کرمان برای اسکان نوروزی آماده است

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: ۵ هزار و ۱۶۵ کلاس در استان کرمان در طرح اسکان نوروزی قرار گرفتند.

۵۰۰۰ کلاس درس در کرمان برای اسکان نوروزی آماده استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  احمد اسکندری‌نسب مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: با اشاره اینکه ۳۸ پایگاه ستاد اسکان آموزش و پرورش در کل استان کرمان آماده خدمت‌رسانی به مسافران در ایام نوروز ۹۸ هستند اظهار داشت: ۴۳۳ مدرسه در سراسر استان برای این کار در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه ۵ هزار و ۱۶۵ کلاس در استان کرمان طرح اسکان نوروزی قرار گرفتند افزود: از این تعداد کلاس درس، ۱۴۱ کلاس ویژه، ۲ هزار و ۸۰۴ کلاس نوع الف. و ۲ هزار و ۲۲۰ کلاس نوع ب. هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه تعداد هزار و ۵۲۷ نفر از عوامل اجرایی از کارکنان ادارات آموزش و پرورش استان کرمان است افزود: ستاد اسکان فرهنگیان استان روز یکشنبه ۲۶ اسفند در سیرجان افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به اینکه رزرو کلاس‌های طرح اسکان از چهارم اسفندماه در سیستم رزواسیون آغاز شده که تاکنون ۶۳۲ خانوار در قالب ۲ هزار و ۸۴۳ نفر و ۵ هزار و ۶۵۶ نفر روز ثبت شده است بیان کرد: تاکنون نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۲ درصد رشد رزرو داشته‌ایم.

اسکندری‌نسب با بیان اینکه در شهر کرمان بیش از ۱۵۰ مدرسه در طرح اسکان نوروزی فرهنگیان تجهیز شدند گفت: در شهر کرمان دو پایگاه ستاد اسکان نواحی یک و دو آموزش و پرورش برای اسکان مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه چهار مرکز خدماتی رفاهی فرهنگیان استان نیز برای خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی در نظر گرفته شده عنوان کرد: مراکز خدماتی رفاهی فرهنگیان استان کرمان شامل هتل آسمان، خانه معلم، مجتمع بهمن‌بیگی عشایری و مجتمع سعادت با ظرفیت پذیرش بیش از ۳۰۰ نفر است.

انتهای پیام/ح

آماده شده ۵۰۰۰ کلاس برای اسکان نوروزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار