پیامک‌های دریافتی ۹۷/۱۲/۲۵

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، شما می‌توانید با مراجعه به این بخش از نحوه پیگیری سوژه‌های ارسالی خود به سامانه‌های پیامکی ۱۰۰۰۱۹۱۵ (مجله خبری شبکه یک سیما) و ۳۰۰۰۲۳۹۴ (با خبرنگاران جوان شبکه خبر سیما) مطلع شوید.

 

 

 


از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ بیست و پنجم اسفند ماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.


 

3077...0910: ما از خانوادهای تهد پوشش بهزیستی فردیس کرج هستیم 2 سال است به ما سبد کالا نداده اند لطفا پیگیری کنید باتشکر فراوان

 

6910...0917: این چندمین بار است که پیامک میدم ولی هیچ توجهی نشده. شما فرمودید معوقه جانبازان حالت اشتغال از سال 89 تا96 بحسابشان واریزمی کنیم شما را به تمام مقدسات قسم میدم مساعدت فرمایید که به درد ایام نوروز بخورد.

 

5083...0918: قول داده اند تا آخر سال مابقی سود سهام عدالت بازنشستگان فقیر واریز شود اما تاکنون محقق نشده است. خواهشأ اطلاع رسانی شود تا کی انتظار

 

7461...0914: عاجزانه تقاضامندم چیزی هم درمورد بسته حمایتی مددجویان کمیته امداد با عیدی شان بگوئید.

 

1659...0916: من ایمیلی بابت حقوق سرباز معلمان برای شما فرستادم لطف کنید بررسی کنید. تمام مستندات را هم خدمتتون ارسال خواهم کرد. خواهش میکنم به عنوان یک رسانه ملی و مردمی این مورد را بررسی نمایید. تا حق این قشر زحمت کش پایمال نشود.

 

8088...0938: آسایشگاه خیریه فرشتگان فجر آسمانی با نگهداری از سالمندان مجهوالهویه تازه تاسیس شده و در این مدت کم توانسته خانواده تعدادی از آنها را پیدا کند خواهشمند است که به ما در این راه برای پیدا کردن خانواده بقیه سالمندان کمک کنید.

 

4265...0914: ما کارمندان ساعتی مجوزدار که در اوج بدبختی و بی پولی و با حقوق ناچیز حداکثر 800000هزار تومان در این شرایط بد اقتصادی و گرانی براستی از مسئولین گلایه داریم که اصلا به فکر قشر کم درامد و زحمتکش نیستند. لطفا اطلاع رسانی کنید.

 

9872...0919: منطقه17 میدان بهاران فروشگاهای شهروند طبق اعلام قبلی حمایت از مصرف کنندگان و رسانه ها قرار بوده گوشت تنظیم بازاری توزیع کنن؛ مردم ازساعت 3 صبح برای گرفتن گوشت صف ایستادن اما شهروند بهاران میگن ما گوشت نمیدیم!

 

8625...0913: با اين گرانى توان خريد را از قشر جماعت بازنشته و مستمربگيران تامين اجتماعى را گرفته با این حقوق فعلى جواب خانوادها را نمى دهد لااقل شب عيد است يك فكرى به حال ماها بكنيد خجالت خانواده را نكشيم. اگرمي شود اضافه حقوق ها از ماه فروردين واريز نمايد.

 

3435...0921: لطفا پیگیری کنید که چرا قیمت دان کتان انقدر سرسام آور و وحشتناک به یک باره چندین برابر شده است و هر مغازه دار و فروشنده به قیمت دلخواه خودشون به خریدار م یفروشند. خواهشا پیگیر باشید. باتشکر.از اصفهان

 

2854...0918: لطفا گزارشی از این که سودسهام عدالت کارمندان شاغل دولت کی پرداخت میشود از سازمان برنامه و بودجه بگیرید و در خبر به اطلاع برسا نید.

 

2278...0917:  واقعا پیگیری شود نیروهای شرکتی شبکه بهداشت باشت الان  7ماه است حقوق نگرفتند شب عید چکار کنیم.

 

1930...0919: هرجای تهران برید دست فروشان خیلی راحت دارن انواع مواد منفجره نارنجک، ترقه می فروشند و کسی هم باهاشون کاری نداره مثل بازار تهران، بازار دوم نازی آباد، شهرری. اینکه پلیس میگه میگیریم میبریم همش دروغ است.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۹ ۲۶ اسفند ۱۳۹۷
با سلام.
چرا اداره كل اموزش و پرورش شهرستان هاي استان تهران ، اضافه در يافت ماليات بازنشستگان سال 96 شهريار را عليرغم گذشت يك سال و نيم و بي ارزش شدن ان پرداخت نمي كند؟
آخرین اخبار