فرجی: نمی‌دانیم چه کسی مالک نساجی است

مدافع تیم نساجی گفت: مالکیت باشگاه ثبات ندارد و نمی‌دانیم استاندار چه کسی مالک نساجی است.

فرجی: نمی‌دانیم استاندار مالک نساجی است یا آقای X. و Y/ همه فکر می‌کنند وضعیتمان گل و بلبل استبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فرشاد فرجی پس از شکست یک بر صفر نساجی مقابل استقلال تهران بیان کرد: مشکلات مالکان باشگاه روی تمرکز بازیکنان تاثیر گذاشته بود و همین امر سبب شد کیفیت تیممان پایین بیاید. شب عید است و همه مان خانواده داریم. پولی هم نگرفته ایم و هیچکس هم جوابگو نیست. هر کس می‌گوید پولتان را از فلانی و بهمانی بگیرد. مشکلات زیادی داریم و باید به وضعیت تیم رسیدگی شود.

او ادامه داد: درست نیست ابتدای فصل بازیکن را با هزار قول و وعده به تیمتان بیاورید و اکنون هیچکس پاسخگو نباشد. مالک باشگاه می‌گوید تیم را نمی‌خواهم و آن را به استانداری بدهید. مسئولان استانداری مازندران چه کاره هستند. نمی‌دانیم استاندار مالک نساجی است یا آقای X و Y.

مدافع نساجی افزود: به هیچکس بی احترامی نمی‌کنم، اما معلوم نیست نساجی تیم دولتی است یا خصوصی. همه فکر می‌کنند وضعیت گل و بلبل است و هوادار با خودش می‌گوید بازیکن در بهترین شرایط کار می‌کند. هشت هفته است بدترین لباس را می‌پوشیم.

فرجی تصریح کرد: یقه پیراهن یک بازیکن باز است و آستین پیراهن بازیکن دیگر تیم مشکل دارد. بازیکن تیم امید جای اینکه لباس سایز کوچک بپوشد لباس ۲xl تن می‌کند. این مسائل روی تیم تاثیر دارد و هیچکس هم جوابگو نیست. کل بازیکنان تصمیم گرفته ایم تا زمان مشخص نشدن وضعیت مالکیت تیم در تمرینات شرکت نکنیم.

او در پایان گفت: انشاالله وضعیت بهتر شود. نساجی ۲۴ سال بود به لیگ برتر صعود نکرده بود و دلیل آن هم این است که مالکیت باشگاه ثبات ندارد.

انتهای پیام/

اظهارات فرجی پس از دیدار برابر استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار