آبشک: داور پشت دروازه به فوتبال ضربه زده است/ لباس بازیکنان نساجی مانند دامن می‌ماند

هافبک تیم نساجی مازندران گفت: داور پشت دروازه جای اینکه به فوتبال ایران کمک کند به آن ضربه زده است.

آبشک: داور پشت دروازه به فوتبال ضربه زده است/ لباس بازیکنان نساجی مانند دامن می‌ماندبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد آبشک درباره شکست یک بر صفر تیم نساجی مقابل استقلال تهران در هفته بیست و دوم لیگ برتر گفت: می‌دانستیم استقلال در ۱۵ دقیقه ابتدایی پرفشار بازی می‌کند و سعی داشتیم حریف را کنترل کنیم، اما فشار استقلال بالا بود. داور به اشتباه برای استقلال پنالتی گرفت که این پنالتی ناحق بود.

او درباره عصبانیت بازیکنان نساجی پس از اعلام پنالتی گفت: همه می‌دانید از وقتی داور پشت دروازه را گذاشته اند به جای اینکه به سود فوتبال ایران باشد به ضررش شده است. داور پشت دروازه برای استقلال پنالتی گرفته و می‌گوید بازیکن ما ۱۰۰ درصد خطا کرده است. درصورتی که وقتی بازیکن نساجی جلوی تبریزی بوده این صحنه به هیچ وجه پنالتی نیست و داور اشتباه کرده است.

آبشک افزود: فکر می‌کنم داور وسط برای اعلام پنالتی مردد بود، اما داور پشت دروازه گفت ۱۰۰ درصد پنالتی بود.

او درباره احتمال اعتصاب بازیکنان نساجی با توجه به استعفاء مالکان این باشگاه بیان کرد: تیم ما تنها است و کسی به دادش نمی‌رسد. این بازیکنان خانواده دارند و شب عید اعضای خانواده شان به دست آن‌ها نگاه می‌کنند. پای کار مانده ایم، اما خیلی تنها هستیم. شش بازی حتی برای تامین لباس هم مشکل داریم و لباسمان مانند دامن می‌ماند. یک لباس کوتاه و سایز دیگری کوچک و بزرگ است. حتی برخی افراد تعداد آب معدنی‌هایی که می‌خوریم شمارش می‌کنند. با این وضعیت نمی‌توان تیم داری کرد.

هافبک نساجی تصریح کرد: برخی افراد زحمتکش به تیم کمک می‌کنند، اما عده‌ای هم سنگ می‌اندازند و در تیم تفرقه افکنی می‌کنند. باید یک نفر بالای سر کار باشد تا بچه هایم هم تکلیفش را بدانند. تنها به عشق هوادارانی که هیچ جا نساجی را تنها نمی‌گذارند بازی می‌کنیم.

انتهای پیام/

اظهارات آبشک پس از دیدار برابر استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار