اقتصاد مقاومتی تنها راه برون رفت از مشکلات است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: ابتدا باید باور کنیم که اقتصاد مقاومتی تنها راه برون رفت از مشکلات کنونی است تا بعد بتوان این باور را به دیگران منتقل کرد..

اقتصاد مقاومتی تنها راه برون رفت از مشکلات استبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  حسن جعفری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی  در آخرین جلسه شورای اداری استان در سال ۹۷ گفت: در سند امنیت ملی آمریکا از ایران در کنار چین و روسیه به عنوان دشمن اصلی این کشور یاد شده است و به همین دلیل دولتمردان آمریکایی به دنبال اعمال تهدیدات چند وجهی علیه جمهوری اسلامی هستند.

وی با بیان اینکه آمریکا برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران جبهه عربی، غربی و عبری تشکیل داده است، افزود: امید داشتند که انقلاب اسلامی ۴۰ سالگی خود را نبیند و در حوزه براندازی، تبلیغات فراوانی روی این مسئله انجام دادند و کنفرانس‌های مختلفی را برگزار کردند، اما با هدایت‌های رهبر معظم انقلاب و تلاش‌های مدیران نقشه دشمن خنثی شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی تاکید کرد: باید توجه داشت که تهدیدات دشمن همچنان پابرجاست؛ افسر میز براندازی جمهوری اسلامی می‌گوید که ما باید در داخل ایران زلزله دینی و اقتصادی ایجاد کنیم؛ بنابراین انتظار می‌رود که مدیران شرایط را به گونه‌ای فراهم کنند که انقلاب اسلامی در برابر هجمه‌های دشمن مصون بماند.

وی با اشاره به اینکه تکیه دشمن بر ایجاد نافرمانی مدنی در داخل کشور است، افزود: همه کنش گران خارجی با ایجاد وحدت در آن سوی مرزها، در تلاش هستند که مضیقه‌های اقتصادی برای ملت ایران ایجاد کنند و تمام توان خود را در جنگ اقتصادی به کار گرفته اند.

جعفری بیان کرد: جنگ اقتصادی وجود دارد و شعار نیست. اینکه الان میبینیم وزارت خزانه داری آمریکا ۹۰ نفر را به هند می‌فرستد تا مراودات نفتی جمهوری اسلامی ایران با هند را با مشکل مواجه کند مصداقی از تلاش دشمن در جنگ اقتصادی است.

وی خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود که مدیران سال آینده در حوزه اقتصاد مقاومتی، طرح‌ها و پیشنهادات کاربردی خود را برای بهبود وضعیت موجود و گذر از تهدیدات اقتصادی ارائه کنند و قطعا مورد توجه قرار خواهد گرفت.

مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی هم در این جلسه گفت: همکاران ما، نیروی انتظامی، سپاه، دستگاه قضایی و ارتش متعهد شده ایم که به صورت همه جانبه برای امنیت استان تلاش کنیم.

وی افزود: مدیری که به اموال مردم چشم چرانی کند، لایق مسئولیت نیست و اگر برای کسی این مسئله عادی شود، حتما با او برخورد خواهد شد.

در آخرین جلسه شورای اداری خراسان رضوی در سال ۹۷، انتصابات دو ماه اخیر اعلام شد. بر این اساس، محمدحسین صالحی به عنوان مدیر کل حوزه استاندار معرفی و از زحمات رضا سعیدی تقدیر شد. همچنین مهدی زین الدینی به عنوان مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری معرفی و از زحمات پورمهدی قدردانی به عمل آمد.
 
انتهای پیام//ف.ح
 
 

مدیری که به اموال مردم چشم چرانی کند، لایق مسئولیت نیست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.