استاندار خراسان رضوی گفت: باید از ظرفیت‌های شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی برای رفع موانع سرمایه گذاری و فعالیت‌های اقتصادی استفاده شود.

ضرورت توسعه اقتصادی و رفع موانع سرمایه گذاریبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علیرضا رزم حسینی استاندار خراسان رضوی در جلسه شورای گفتگو دولت و بخش خصوصی استان که با حضور رئیس اتاق بازرگانی ایران برگزار شد گفت: کسب رتبه نخست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی خراسان رضوی در سطح ملی افتخاری می‌باشد که به همت اعضا و تلاش‌های استاندار سابق رقم خورده است.

وی تصریح کرد: امید داریم که از ظرفیت قانونی شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی بتوانیم در راستای رفع هرچه بیشتر موانع پیش روی سرمایه گذاری و توسعه اقتصادی استان استفاده کنیم.

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه هیچ مانعی نباید پیش روی سرمایه گذاری بخش خصوصی غیردولتی وجود داشته باشد اظهلر داشت: با توجه به مناسبات منطقه‌ای و برنامه دولت برای افزایش سطح تعاملات میان ایران و کشور‌های دیگر، امیدواریم سال آینده شرایط برای حرکت به سمت فعالیت‌های اقتصادی بیشتر و دستیابی به رشد اقتصادی فراهم شود.

رزم حسینی افزود: اخیرا شاهد بوده ایم که رئیس جمهور کشورمان بر خلاف رئیس جمهور آمریکا، به طور رسمی به عراق سفر کرده و با استقبال خوب مقامات این کشور در شهر‌هایی مانند بغداد، نجف و کربلای معلی حضور یافته و همچنین توافقات بسیار ارزشمندی حاصل شده است که این مهم می‌تواند در ارتقای سطح روابط اقتصادی دو کشور موثر واقع شود.

وی تصریح کرد: امیدواریم با همکاری بیش از پیش نمایندگان مجلس شورای اسلامی بتوانیم در راستای رفع مشکلات فعالان بخش خصوصی به منظور دست یابی به توسعه و آبادانی گام برداریم.

غلامحسین شافعی رئیس اتاق بازرگانی ایران نیز در این جلسه گفت: در آخرین ارزیابی وزارت کشور با موضوع عملکرد شورا‌های گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی کشور، خراسان رضوی رتبه نخست را در سطح ملی کسب کرده و به همین دلیل لازم است که از استاندار خراسان رضوی به عنوان ریاست شورا قدردانی کنم.

وی تصریح کرد: کسب این رتبه رسالت سنگین تری را بر دوش اتاق بازرگانی خراسان رضوی و فعالان اقتصادی می‌گذارد که با تلاش و همت، زمینه تقویت اثرگذاری مصوبات شورای گفتگو دولت و بخش خصوصی استان در شورای ملی، فراهم شود.

رئیس اتاق بازرگانی ایران ادامه داد: سفر رئیس جمهور به عراق بی بدیل بوده و توافقات خوبی حاصل شده که انعکاس بین المللی بسیاری داشته است.

وی تصریح کرد: به زودی مشکل ویزا برای تجار و بازرگانان برطرف خواهد شد که در این رابطه تفاهم نامه‌ای نیز به امضا رسیده است.
 
 
انتهای پیام// ه.ز
 

هیچ مانعی نباید پیش روی سرمایه گذاری بخش خصوصی باشد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.