بازی های تیم ملی فوتبال رایگان می شود

دیدار‌های تیم ملی فوتبال امید ایران در بازی‌های مقدماتی المپیک ۲۰۲۰ ژاپن برای فوتبال‌دوستان رایگان می‌شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتبال امید ایران باید در رقابت‌های مقدماتی المپیک ۲۰۲۰ ژاپن به مصاف ترکمنستان، یمن و عراق برود و به همین دلیل اردوی شاگردان زلاتکو کرانچار از ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ آغاز شد تا ملی پوشان آماده حضور در مسابقات شوند. قرار است امروز (یکشنبه) شاگردان کرانچار در دیداری دوستانه به مصاف تیم المپیک سوریه برود.

کادرفنی تیم ملی درصدد است تا با برگزاری دیدار تدارکاتی و همچنین تمرینات فشرده بازیکنان را آماده مسابقات کنند تا بتوانند به دور دوم رقابت‌ها صعود کنند.

قرار است مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان فردا (دوشنبه) در تمرینات تیم ملی امید حضور یابد و با بازیکنان و کادرفنی گفتگو کند تا به آن‌ها روحیه دهد. همچنین با مذاکرات مهدی تاج و سلطانی فر، قرار است ماجرای دریافت اجاره ۳۳۰ میلیون تومانی ورزشگاه آزادی از تیم ملی امید هم حل شود تا این تیم بدون مشکل به مصاف حریفان برود.

تیم ملی امید در دی ماه ۱۳۹۷ در تورنمنت قطر به قهرمانی رسید و باید در مقدماتی بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ ژاپن با هدایت کرانچار در روز‌های دوم، چهارم و ششم فروردین با تیم‌های ترکمنستان، یمن و عراق در ورزشگاه شهید دستگردی مسابقه دهد.

البته تاکنون غیبت ۳ بازیکن (اللهیار صیادمنش، رضا آذری و سلطانی مهر) قطعی است، اما یونس دلفی به ایران می‌آید تا وضعیتش بررسی شود و اگر شرایط بازی داشته باشد، مقابل عراق پا به توپ شود.


بیشتر بخوانید:

کرانچار: سازمان لیگ دوران آماده سازی تیم ملی امید را از بین برد/ چلنگر نمی‌تواند مربی شود

حضور فعال بازیکنان لیگ برتری در تمرین تیم ملی امید

دیدار‌های دوستانه تیم ملی فوتبال امید با ویتنام و اردن لغو شد


انتهای پیام/

تیم ملی فوتبال امید ایران در بازی‌های مقدماتی المپیک ۲۰۲۰

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار