استیلی: ۴ بازیکن خوبمان را از دست دادیم/ بازی با ازبکستان سخت‌ترین دیدار تیم امید است

مدیر تیم ملی فوتبال امید گفت: مصدومیت صیادمنش، آذری، سلطانی‌مهر و دلفی به ما ضربه زد و ۴ بازیکن خوبمان را از دست دادیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حمید استیلی مدیر تیم ملی فوتبال امید درباره آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال امید ایران در آستانه رقابت‌های مرحله اول انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو بیان کرد: از امروز (شنبه) و در حالی که تنها یک هفته تا آغاز مسابقات باقی مانده تیم ما تکمیل شد و فردا هم یک بازی دوستانه با سوریه پشت در‌های بسته برگزار می‌کنیم. با تلاش کمیته روابط بین الملل فدراسیون فوتبال این بازی برگزار می‌شود. برای آماده سازی تیممان نیاز بود در دیداری تدارکاتی با تیم سفت و محکمی بازی کنیم. در بازی‌های لیگ برتر برخی بازیکنان تیم امید آسیب دیدند و مصدومیت اللهیار صیادمنش، رضا آذری، محمد سلطانی‌مهر و یونس دلفی به ما ضربه زد. البته یونس روز گذشته طبق صحبتی که با ما انجام داد گفت: وضعیتش بهتر شده است. او بازیکن خوبی برای تیم امید است و منتظریم از بلژیک به ایران بیاید تا وضعیتش را بررسی کنیم.

او ادامه داد: تاکنون ۴ بازیکن خوبمان را از دست دادیم. یک هفته تا بازی اولمان در انتخابی المپیک زمان داریم و اگر بازیکنان تیم امید سه هفته مانده به شروع رقابت‌ها دور هم جمع می‌شدند هم از لحاظ بدنی و هم از لحاظ تاکتیکی وضعیت بهتری داشتیم. با این وجود گذشته‌ها گذشته است.

مدیر تیم امید درباره اینکه آیا بهتر نبود بازی‌های لیگ برای کمک به این تیم تعطیل شود، گفت: ما هم این اعتقاد را داشتیم، اما باشگاه‌ها مقصر نیستند چرا که آن‌ها به بازیکنان خود نیاز داشتند و بازیکن هم باید برای باشگاهش بازی کند. مهم‌ترین موضوع این بود که هماهنگی ایجاد شود و بازی‌های لیگ برتر برگزار نشود، اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد و ما هم باید از آن بگذریم. اکنون باید بازیکنانی که در اختیار داریم و همچنین اعضای کادرفنی با دل و جان کار کنند. البته حضور هواداران در ورزشگاه و حمایت آن‌ها از تیم امید هم در نتایج ما تاثیرگذار است. به همین دلیل سعی داریم طبق صحبتی که با وزارت ورزش انجام می‌دهیم تماشای بازی هایمان رایگان شود تا در صورت امکان بتوانیم از حمایت خانواده‌ها استفاده کنیم. از مدیریت ورزشگاه آزادی هم به دلیل اینکه موافقت کرد سه بازی تیم امید در ورزشگاه آزادی انجام شود تشکر می‌کنم. سایر شرایطمان خوب است.

استیلی درباره تمرین کردن تیم ملی فوتبال امید در زمین شماره ۲ مرکز ملی فوتبال گفت: این زمین قرار بود فروردین ۹۸ افتتاح شود، اما از تاج درخواست کردیم یک هفته زودتر زمین شماره ۲ را در اختیارمان قرار بدهد تا در زمینی که کیفیت خوبی دارد تمرین کنیم. خدا را شکر تاج دستور داد این زمین از امروز در اختیار ما قرار بگیرد.

او درباره ناراحتی کادرفنی و مدیریت تیم امید از پارگی رباط صلیبی محمد سلطانی مهر در بازی سایپا مقابل نفت مسجد سلیمان گفت: در تمرین هم احتمال آسیب دیدگی بازیکن وجود دارد، اما پیش بینی می‌کردیم با توجه به اینکه در بازی فشار بیشتری وجود دارد احتمال آسیب دیدگی بازیکن بیشتر شود. فردا هم با سوریه بازی داریم و امیدواریم تمام بازیکنان از این دیدار سالم بیرون بیایند. در بازی‌های لیگ برتر بازیکنان جوان می‌خواهند با تلاش بیشتر خودشان را بیشتر نشان دهند. به همین دلیل به سعید فتاحی هم گفتم احتمال آسیب دیدگی بازیکنان تیم امید در بازی‌های لیگ برتر وجود دارد.

او در پایان تصریح کرد: از تمام رسانه‌ها که در این مدت از تیم امید حمایت کردند تشکر می‌کنم و امیدوارم بازیکنان بیشتر از توان خود زحمت بکشند تا با توجه به صعود یک تیم از گروه در حضور عراق صدرنشین شویم و از گروه خود به عنوان صدرنشین صعود کنیم. دیگر بازی با هیچ تیمی در آسیا راحت نیست و دیدید همین تیم بزرگسالان ترکمنستان در جام ملت‌های آسیا شکست نزدیکی از ژاپن خورد. سخت‌ترین بازی ما مقابل ترکمنستان است و شاید از دیدار با عراق هم سخت‌تر باشد. باید تمام توان خود را برای برتری مقابل ترکمنستان به کار بگیریم.


بیشتر بخوانید:

کرانچار: سازمان لیگ دوران آماده سازی تیم ملی امید را از بین برد/ چلنگر نمی‌تواند مربی شود

حضور فعال بازیکنان لیگ برتری در تمرین تیم ملی امید

دیدار‌های دوستانه تیم ملی فوتبال امید با ویتنام و اردن لغو شد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار