در سال جاری:

٦۰/۵ تُن گوشت قرمز در شهرستان بوکان توزیع شده است

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بوکان از توزیع ٦۰/۵ تُن گوشت قرمز منجمد و گرم در سال جاری در این شهرستان خبرداد.

حسن عبدی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بوکان در گفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، گفت: از ابتدای سال جاری، مقدار ٦۰ تن گوشت قرمز منجمد و گرم جذب این شهرستان شده است و در قالب کالای تنظیم بازار به همشهریان عرضه شده است که از این مقدار ۱۰ تن آن، طی امروز و فردا در هفت مکان تعیین شده در سطح شهر بوکان توزیع می‌شود و مشخصات این مکان‌ها نیز متقاعباً اعلام می‌گردد.

وی افزود: همچنین در سال جاری ۲۰ تن مرغ منجمد، ۱۶۳ تُن برنج تایلندی، ۱۱۵ تن شکر، سه تُن تخم مرغ، ۳۱ تُن مرغ کشتار روز و نیز سه تُن روغن جذب و توزیع شده است.

عبدی عنوان کرد: ۱۷ تن سیب و ٤۲/۵ تن پرتقال، تحت عنوان میوه شب عید برای این شهرستان جذب شده است که به صورت چادری در پنج نقطه شهر بوکان توزیع می‌شود.

وی ادامه داد: این میوه‌ها در میدان‌های آزادگان، معلم و فرمانداری و همچنین محلات فنی و حرفه‌ای و امیرآباد، با قیمت سیب ٦۰۰۰ تومان و پرتقال ٤۰۰۰ تومان از فردا عرضه می‌شود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بوکان در پایان با یادآوری اینکه در سال جاری تعداد ۲۲۵۰ حلقه لاستیک نیز در قالب کالای تنظیم بازار در این شهرستان جذب گردیده است، تصریح کرد: از این مقدار لاستیک ۷۵ درصد به اداره راهدای و حمل و نقل جاده‌ای، ۱۰ درصد ناحیه‌ی نفت و ۱۵ درصد نیز به اداره صنعت، معدن و تجارت اختصاص یافت در میان واحد‌ها و کارخانه‌های بتن آماده، شن و ماسه و آجر پزی توزیع شد.

شهرستان بوکان در جنوب استان آذربایجان غربی و بر سر جاده ترانزیتی غرب قرار گرفته است و با شهرستان‌های مهاباد، میاندوآب، شاهیندژ و سقز همجوار است و یکی از مهاجر پذیر‌ترین شهر‌های ایران به شمار می‌رود.

این شهرستان دارای ۲۵۱ هزار نفر جمعیت است که از این تعداد ۱۹۴ هزار نفر ساکن نقاط شهری و ۵۶ هزار نفر نیز ساکن روستا‌ها می‌باشند و بعد از ارومیه، خوی و میاندوآب چهارمین شهرستان پر جمعیت آذربایحان غربی است.
 
انتهای پیام/م

توزیع کالاهای ضروری مردم در قالب کالای تنظیم بازار

برچسب ها: صنعت ، اخبار اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.