افزایش پرداخت وام اشتغالزایی در استهبان

مدیر کمیته امداد امام خمینی استهبان گفت: پرداخت وام اشتغال در این شهرستان نسبت به پارسال 35 درصد افزایش داشته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عبدالله رستمی مدیر کمیته امداد امام خمینی استهبان با اشاره به اینکه این آمار در مقایسه با آمار پارسال این نهاد نشانگر افزایش بیش از ۳۵ درصدی بوده، بیان کرد: این تعداد شغل در حوزه‌های خدماتی، کشاورزی، دامداری و اقامتگاه بومی گردی ایجاد شده که گام مهمی در زمینه اشتغال زایی شهرستان استهبان برداشته شده و امسال بیش از ۱۱۰ میلیارد ریال وام اشتغالزایی به متقاضیان پرداخت شد که بیش از ۲۵۰ شغل نیز در این زمینه ایجاد شده است.

وی تصریح کرد: سیاست کمیته امداد در سال آینده افزایش سقف وام‌های اشتغال زایی مناسب با شرایط اقتصادی کشور است، تسهیلاتی که در حال حاضر برای زیر پوشش تا سقف یک میلیارد ریال و برای افراد دیگر تا سقف ۲۰۰ میلیون ریال پرداخت می‌شود.
رستمی ادامه داد: ۳ میلیارد ریال از محل کمک‌های خیران در جشن نیکوکاری جمع آوری شده که در مقایسه با پارسال افزایش دو برابری داشته است.

مدیر کمیته امداد استهبان افزود: امسال ۳۶ مورد ساخت، خرید و تعمیر مسکن مددجویان انجام شد و ۵ قطعه زمین مسکونی نیز به کمیته امداد واگذار شده که ۲۰ واحد مسکونی در آن ساخته می‌شود و در اختیار مددجویانی بدون مسکن قرار می‌گیرد.

وی اضافه کرد: کمک‌های حامیان طرح اکرام ایتام امسال ۶۲۵ میلیون تومان بوده و درآمد ۱۱ ماهه کمیته امداد از محل مشارکت‌های مردمی ۲۳ میلیارد ریال برآورد شده است.

استهبان در ۱۶۰ کیلومتری شرق شیراز قرار دارد.

انتهای پیام/ت

پرداخت وام اشتغال به مددجویان در استهبان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار