مدیر آموزش و پرورش باغملک گفت: اجرای سند تحول بنیادین، تحقق اهداف انقلاب اسلامی را ضمانت می‌کند.

مختار نیک مقام، مدیر آموزش و پرورش باغملک در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، بیان داشت: بر اساس اهداف اسناد بالا دستی به ویژه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، ایران اسلامی در سال ۱۴۰۴ باید بالاترین رتبه را از نظر کیفیت آموزشی در کشور‌های منطقه برخوردار باشد.

وی افزود: پرورش یافتگان نظام جمهوری اسلامی بر اساس سند تحول بنیادین باید دین اسلام را دین حق بدانند و آزادانه و با شجاعت از آن دفاع کنند و در عین حال متخلق به اخلاق اسلامی و عامل به احکام شریعت باشند.

نیک مقام تربیت اسلامی را از اهداف عالی سند تحول بینادین دانست و عنوان کرد: در جهت تحقق اهداف انقلاب اسلامی و پرورش دانش آموزان، اندیشمندان بسیاری به شهادت رسیدند از جمله شهیدان رجایی و باهنر که امروز یاد و تصویر این بزرگواران زینت بخش محفل ما است.

مدیر آموزش و پرورش باغملک ادامه داد: بیش از یک دهه برای تنظیم این سند وقت صرف شد و زبده‌ترین و متخصص‌ترین افراد برای تربیت دانش آموزان برنامه ریزی کردند تا آرمان‌های انقلاب تداوم یابد.

وی در پایان گفت: آیین گرامیداشت هفته امور تربیتی و تقدیر از فعالان حوزه پرورشی در تالار ولایت آموزش و پرورش باغملک برگزار شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.