رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

فعالیت ۲۱۵ تیم پیاده و موتوری درطرح ترافیکی نوروزی

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از فعالیت بیش از ۲۱۵ تیم پیاده و موتوری برای اجرای مرحله دوم طرح ترافیکی نوروز خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگار جوان از یاسوج ، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مرحله اول طرح ترافیکی نوروز از ۱۰ اسفند ماه آغاز و تا ۲۵ اسفند اجرایی شد گفت: مرحله دوم این طرح از ۲۵ اسفندماه آغاز و تا ۱۸ فروردین ماه ۹۸ ادامه خواهد داشت.

سرهنگ خوشوقت از استقرار ۱۵۰ تیم پیاده در سطح چهار راه‌ها و نقاط پرترافیک معابر درون شهری خبر داد و عنوان کرد: ۶۵ تیم سواره نیز در سطح معابر شهری فعال خواهند بود.

وی با بیان اینکه ۱۰ تیم نامحسوس و ۱۰ تیم موتور سوار در معابر شهری ایجاد نظم ترافیکی و تسهیل در آمد و شد را انجام می‌دهند، گفت: اقدامات و تمهیدات لازم برای مدیریت ترافیک شهری انجام خواهد شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان با تاکید بر رعایت سرعت مطمئنه اضافه کرد: سرعت و سبقت غیر مجاز عاملی مهم در وقوع تصادفات منجر به فوت است.

خوشوقت استفاده از تلفن همراه در حین رانندگی را بسیار خطرآفرین دانست و بیان کرد: همچنین مدیریت زمان و دوری از عجله و شتاب در رانندگی ضروری است.

وی افزود: در نظر گرفتن توقف ایمن و زمان استراحت برای رانندگان نیز نقش مهمی در عملکرد مناسب در حین رانندگی دارد.

انتهای پیام/غ

اجرای طرح ترافیکی تا  ۱۸ فروردین

 

برچسب ها: نوروز 98 ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.