برخورد با اخلالگران نظم عمومی در چهارشنبه آخرسال

دادستان شهرستان زرندگفت: با اخلال گران نظم عمومی در چهارشنبه آخر سال برخورد قانونی میشود و آن‌ها را تا پایان ایام تعطیلات نوروزی در بازداشت نگه می‌داریم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،سید مهدی قویدل، دادستان شهرستان زرند به مناسبت چهارشنبه سوری هشدار‌های لازم را به شهروندان داد.

دادستان عمومی و انقلاب زرند با بیان اینکه هرنوع حرکات غیرمتعارف که موجب سلب آسایش عمومی شود اخلال درنظم عمومی محسوب وبرابر قانون مجازات اسلامی مجازات حبس درپی دارد افزود: دایره نظارت بر اماکن عمومی با أخذ مجوز قضایی که صادر شده است موظف شده از کلیه اماکن صنفی که مبادرت به فروش وتوزیع مواد منفجره ومحترقه مینمایند بازرسی به عمل آورده وضمن جمع آوری مواد مذکور وپلمب محل ،متصدی آنرا به دادسرا معرفی کنند.

وی هشدار داد: در روز‌های پایانی سال بویژه در چهارشنبه آخرسال برای شهروندان از طریق مواد محترقه مزاحمت ایجاد نشود تا خسارات جانی و مالی غیر قابل جبران وارد نگردد که شادی خانواده‌ها به غم و عزا تبدیل شود.

این مقام قضایی گفت: با اخلال گران نظم عمومی برخورد قانونی میشود و آن‌ها را تا پایان ایام تعطیلات نوروزی در بازداشت نگه می‌داریم.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند یاد آور شد: به نیرو‌های انتظامی و سایر ضابطین اعلام کردیم که در آماده باش کامل به سر ببرند تا ایام تعطیلات نوروز همراه با امنیت و‌ آرامش برای مردم باشد.

انتهای پیام/ی

آماده باش برای تعطیلات نوروز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار