شادابی و تازگی رنگ‌ها در عنوان Red Dead Redemption 2 پس از بروزرسانی، از بین می‌رود.

کاهش طیف رنگ ها در عنوان  Red Dead Redemption 2به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، عنوان Red Dead Redemption 2 یکی از شاهکار‌های پرطرفدار شرکت Rockstar است که در سال ۲۰۱۸ به طور انحصاری برای کنسول PS4 منتشر شد. این عنوان در سبک اکشن و جهان‌باز ساخته شده است و به دلیل داشتن داستانی جذاب و گرافیکی خارق‌العاده توانست به سرعت بین گیمر‌ها محبوب شود.

هرچند این سری به دلیل داشتن سابقه‌ای خوب در نسخه قبلی، طرفداران زیادی داشت، اما با انتشار نسخه دوم این سری، محبوبیت این عنوان دوچندان شد. داستان این نسخه زمانی آغاز می‌شود که شخصیت‌های اصلی بازی به خاطر شکست خوردن در سرقتی مجبور به فرار شده‌اند و از کوهستانی پوشیده از برف سر در آورده‌اند.

این عنوان از زمان عرضه تا الآن بروزرسانی‌های زیادی را دریافت کرده و در جنبه‌های گرافیکی بسیار پیشرفت داشته است، اما برخی اخبار می‌گویند اگر قصد دارید این عنوان را با بالاترین کیفیت اجرا کنید، لازم است از بروزرسانی آن خودداری کنید چراکه با هر بار بروزرسانی گرافیک این عنوان کاهش می‌یابد.کاهش طیف رنگ ها در عنوان  Red Dead Redemption 2

در اخبار آمده است که شرکت Rockstar به طور کلی ویژگی Ambient Occlusion را حذف کرده است. این ویژگی باعث می‌شود تا نورپردازی با عوامل محیطی در بازی تغییر کند. برای نمونه طبق این ویژگی هنگامی که منبع نور اتاق قطع شود، اتاق تاریک‌تر و همچنین در مناطقی مانند پشت‌بام که به آن‌ها نور نمی‌رسد، اجسام تیره‌تر دیده می‌شوند. تصویر سمت راست بروزرسانی ۱.۰ و تصویر سمت چپ بروزرسانی ۱.۰۶ را نشان می‌دهد؛ کاملاً مشخص است که پس از بروزرسانی ۱.۰۶ تازگی و شادابی رنگ‌ها جای خود را به روشنایی داده‌اند و سایه‌ها نیز از بین رفته‌اند. واضح است پس از این بروزرسانی فضای بازی روشن‌تر شده است و این مسئله خبر از حذف ویژگی Ambient Occlusion می‌دهد.

کاهش طیف رنگ ها در عنوان  Red Dead Redemption 2

اما هنوز مشخص نیست که این ویژگی به طور کامل از عنوان Red Dead Redemption 2 حذف شده باشد و ممکن است این مشکل خودش بر اثر اشتباهی از سوی شرکت راک استار به وجود آمده باشد و در آینده بر طرف شود.


بیشتر بخوانید: نسخه اولیه عنوان The Elder Scrolls: Blades منتشر خواهد شد


انتهای پیام/

افت گرافیک عنوان Red Dead Redemption2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار