۲۰ نفر کارتن خواب در تربت جام تحت درمان قرار گرفتند

مدیر مرکز ترک اعتیاد امیدرهایی تربت جام گفت:۲۰ کارتن خواب از سطح شهر جمع آوری و جهت درمان و پاک شدن به این مرکز تحویل شدند.

۲۰ نفر کارتن خواب در تربت جام تحت درمان قرار گرفتندبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، سعید جامی مدیر مرکز ترک اعتیاد تربت جام با اعلام این خبر گفت: درحال حاضرمدت یک هفته است که از درمان این کارتن خواب‌ها می‌گذرد و خانواده آنان با مراجعه به این مرکز با قدردانی از تلاش‌های مسئولان اجرایی درجمع آوری آنان اعلام کردند پس از درمان مورد پذیرش و حمایت خانواده قرار خواهند گرفت.

وی تصریح کرد: این تعداد کارتن خواب به مدت یک ماه به صورت رایگان در این مرکز درمان خواهند شد.

مدیر مرکز ترک اعتیاد امیدرهایی تربت جام با اشاره به برنامه‌های اجرایی برای این بیماران گفت: برای درمان و آموزش این بیماران آنان از ساعت ۷ صبح که بیدار باش دارند تا ساعت ۲۳ برنامه‌های شکرگزاری، بهبودی، احکام، قرآن، مذهبی، نماز جماعت، ورزش، پخش فیلم آموزشی، هوا خوری و... اجرا می شود.

جامی افزود:کلاس‌های آموزشی توسط افرادی که بیش از ده سال در پاکی هستند مورد استفاده قرارمی گیرد.

وی تصریح کرد: از زمان تاسیس این مرکز بیش از ده هزار بیمار برای پاک شدن مراجعه کردند که از این تعداد بیش از سه هزار نفر به صورت صد در صد پاک شدند و به آغوش خانواده و جامعه بازگشتند.

مدیر مرکز ترک اعتیاد امیدرهایی تربت جام گفت: از دوسال قبل اداره بهزیستی برای هر سال تعداد ۱۵ بیمار به مرکز معرفی و سرانه هر نفر را به میزان ۱۵۰ هزارتومان پرداخت می‌کند و بیماران از ۱۰ تا ۶۰ روزبرای پاک شدن در مرکز نگهداری می‌شوند.

جامی افزود: برای هر یک از بیماران روزانه ۱۵ هزارتومان هزینه می‌شود و فقط از افرادی که خود معرف باشند هزینه دریافت می‌شود و مابقی با کمک خیرین و مرکز هزینه می‌شود.

انتهای پیام//س.ج
 

درمان کارتن خواب ها در تربت جام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.