جدیدترین ویدئو سامسونگ گلکسی فولد منتشر شد +فیلم

به تازگی ویدئوی جدیدی از سامسونگ گلکسی فولد منتشر شده است که اطلاعات تازه‌ای از این گوشی منعطف به ما می‌دهد.

.به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چند وقت است که از رونمایی گوشی منعطف سامسونگ در رویداد MWC 2019 می‌گذرد اما این شرکت هنوز در ارائه همه اطلاعات آن درنگ می‌کند. در رویداد ماه گذشته این شرکت جلوی هر گونه ارتباط مردم با دستگاه جدیدش را گرفت و آن را در یک ویترین شیشه‌ای به نمایش گذاشت. دسترسی به پرچمداران جدید سامسونگ پس از رونمایی آن‌ها کار آسانی نیست زیرا این شرکت تا روز فروش آن‌ها، اجازه این کار را به کسی نمی‌دهد.

علی‌رغم همه مسائل فوق، این شرکت در ماه گذشته یک ویدیوی رسمی از Galaxy Fold منتشر کرد. همچنین یک سری از تصاویر مطبوعاتی مربوط به این گوشی منتشر شده است که همان طور که انتظار می‌رفت، این دستگاه را از بهترین زاویه‌ها نشان می‌دهند. اما امروز، یک ویدیو جدید از گلکسی فولد به صورت آنلاین نشان داده شد.

در این فیلم منتشر شده از همه زوایا می‌توان این گوشی منعطف را مشاهده کنیم. در این ویدئو با گوشی کارهایی از قبیل روشن کردن، باز کردن قفل گوشی و کارهای مشابه انجام می‌شود. همچنین مشاهده می‌کنیم که انیمیشن جذابی از یک پروانه‌ برای صفحه پس زمینه آن استفاده شده است.

نوع تصویربرداری و نور پردازی در این کلیپ به گونه‌ای است که می‌توان با کمی دقت خط و خطوط محل تا شدن صفحه نمایش را مشاهده کرد. سامسونگ در رونمایی این دستگاه با تکنیک‌های نورپردازی این خط و خطوط را از نگاه حاضرین محو کرده بود. این خطوط در رندرهای رسمی منتشر شده از این گوشی نیز حضور نداشتند. البته آن‌‌ها در هنگام استفاده در روز آن چنان هم به چشم نمی‌آیند. در واقع، برخی می‌توانند استدلال کنند که این طراحی مانند یک لبه منحنی در وسط پنل صفحه نمایش است.

یکی دیگر از ویژگی‌های طراحی قابل توجه این دستگاه که در این ویدئو مشاهده می‌شود، لبه‌ای است که جلوی صفحه نمایش را احاطه کرده است. سامسونگ با توجه به ماهیت قابل انعطاف بودن پنل صفحه نمایش کمی پنل را به قاب بیرونی افزوده است. وقتی گوشی بسته می‌شود این طراحی مانع بسته شدن کامل صفحه نمایش می‌شود که به نوبه خود باید از آسیب‌های درازمدت جلوگیری کند.

در ادامه این ویدئو را مشاهده می‌کنید:

 

بیشتر بخوانید: سامسونگ برای گلکسی فولد قاب چرمی تولید می‌کند +تصویر


انتهای پیام/

ویدئوی جدید گلکسی فولد

برچسب ها: فناوری ، سامسونگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار