فرا رسیدن سال۱۳۹۸ و آغاز بهار فرخنده باد.

رنگ های بوم بهاربه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،بلاخره پایان روز های سرد و سپید رنگ از راه رسید. دست قدرتمند خداوند بعد از این رنگ های یخ زده زمستان ، رنگ سبز را روی بوم دنیا می نشاند. شاید این کنار هم نشستن رنگ ها بدین معنی باشد که انتهای سردی و یاس و ناامیدی سبز است و نو شدن. کاش ما هم قلم مویی بر دست بگیریم به رنگ های زنگار گرفته بوم زندگی خویش مثل طبیعتی که این روزها به سرعت جان میگیرد، زندگی تازه ببخشیم.

کاش در کشیدن صحنه های زندگی خود در این سال جدید ، رنگ های سیاه و غم انگیز را کنار بگذاریم و از رنگ های طبیعت بیشتر الهام بگیریم. امروز که سفره های خوش رنگ و زیبای هفت سینمان را چیدیم نفس های بهار را در خانه هایمان دریابیم . بهار همان شعر عاشقانه ای است که خداوند برای مخلوقش می سراید تا عشق ورزیدن و محبت و زندگی را بیاموزد.

یکی از همین روزهای آغازین بهار که به قول لسان الغیب شیرازی "بامدادی که تفاوت نکند لیل و نهار/ خوش بود دامن صحرا و تماشای بهار " خودمان را به دامان طبیعت برسانیم و بوم سپید زندگی امسال را از کنار شکوفه ی باران خورده بهار نقش بزنیم. یعنی دستان پر مهر خداوند را به بوم های زندگیمان گره بزنیم. و برای خداوند بخوانیم:

ای آن که به تدبیر تو گردد ایام
ای دیده و دل از تو دگرگون مادام
حکمی فرما تا که گردد ایام به کام

زهرا امانی

انتهای پیام / الف

آغاز عید باستانی نوروز

برچسب ها: بهار ، نوروز 98
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.